Klub muzyczny w promocji

Właściciel klubów Carpe Diem chce otworzyć więcej lokali. Dlatego obniżył kwotę inwestycji w biznes.
Do tej pory minimalne wymagania finansowe wobec potencjalnych partnerów Carpe Diem sięgały 150 tys. zł. Dyrektor handlowy sieci, Andrzej Gęsiarz, nie jest jednak zadowolony z tempa, w jakim przybywa nowych placówek. Postanowił więc obniżyć kwotę inwestycji, by zachęcić nowych przedsiębiorców do współpracy.
- Chcemy obniżyć wymagania inwestycyjne, umożliwiając leasing części wyposażenia klubów – mówi Gęsiarz.
Niższa kwota inwestycji nie oznacza jednak, że ograniczeniu ulegnie również dotychczasowy format lokali. Kluby będą nadal lokalizowane w centrach miast, w obiektach o powierzchni przynajmniej 80 m2. Część ich wyposażenia będzie jednak finansowana przez franczyzodawcę.
- Koncept Carpe Diem jest adresowany do ludzi młodych – studentów i absolwentów uczelni. Najchętniej więc widzielibyśmy w roli franczyzobiorców osoby, które rozumieją naszą grupę docelową. Idealny wiek dla naszego biorcy mieści się pomiędzy trzydziestym a czterdziestym rokiem życia. Stąd też decyzja o obniżeniu wymagań kapitałowych na wejściu. Chodzi o to, by nasza franczyza była w zasięgu ręki nawet młodszych przedsiębiorców – wyjaśnia Andrzej Gęsiarz.
Obecnie w sieci Carpe Diem działa siedem klubów. Wszystkie placówki właściciel otworzył samodzielnie, a później przekazał w zarządzanie partnerom w formie agencyjnej. Franczyzobiorcy, którzy zechcą budować własny klub „od zera” powinni liczyć się z opłatami licencyjnymi i marketingowymi w wysokości odpowiednio 2,5 tys. i 1 tys. zł.
- Warto jednak wspomnieć, że mamy podpisane korzystne umowy z wieloma dużymi dostawcami napojów i papierosów, w tym m.in. z marką Carlsberg. Dzięki tym porozumieniom otrzymujemy gratyfikacje finansowe za każdą placówkę, która zrealizuje sprzedaż na określonym poziomie. Z naszych obserwacji wynika, że roczny przychód z tego tytułu z lekką nawiązką kompensuje koszt opłat franczyzowych – zaznacza Gęsiarz.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej