Nowa strategia, nowy image

Właściciel marki Locci zmienił wizualizację swoich sklepów. To pierwszy krok przed wejściem we franczyzę.
Firma Locci z Poznania zajmuje się sprzedażą obuwia od 1991 roku. Do tej pory posiadała 5 sklepów pod kilkoma nazwami na terenie Wielkopolski. Plan intensywnego rozwoju w galeriach i centrach handlowych zakłada otwarcie przez najbliższe 5 lat kilkudziesięciu salonów. Strategi ta wymagała jednak od właściciela marki opracowania nowej identyfikacji wizualnej, dzięki której sieć będzie atrakcyjniejsza dla klientów i potencjalnych franczyzobiorców.
- Przy tworzeniu nowego wizerunku sklepów dla Locci skupiliśmy się na podkreśleniu elegancji obuwia oraz komfortu wyboru, który sieć oferuje swoim klientom. Dlatego w nowej koncepcji wizualizacji zdecydowaliśmy się na jasne, przestrzenne wnętrze w stonowanej kolorystyce i drewniane wykończenia, które podkreślają naturalność i wysoką jakość wyrobów ze skóry – mówi Henryka Koblańska, dyrektor strategiczny Grupy Hands, firmy odpowiedzialnej za opracowanie nowego wizerunku sieci sklepów obuwniczych Locci.
Model franczyzowy sklepu obuwniczego jest opracowywany, pierwsza licencja zostanie sprzedana najwcześniej za 2 lata. W tym czasie określone zostaną wymagania finansowe wobec partnerów. Już teraz wiadomo, że do poprowadzenia punktu Locci potrzebny jest lokal o powierzchni 80-120 m2. Przyszły franczyzodawca zapewni partnerom wsparcie marketingowe (wspólne akcje promocyjne), szkolenie dla personelu oraz dobraną kolekcję butów i galanterii skórzanej.
- Nowe kolekcje wprowadzane są 2 razy do roku - kolekcja wiosna/lato już w lutym, zaś jesień/zima - od lipca. Oprócz tego często w trakcie sezonu wprowadzane są dodatkowe atrakcyjne modele, które wcześniej nie były przewidziane. Planujemy stworzenie kilku sklepów, w których będziemy testować sprzedaż części modeli, aby zweryfikować, czy warto wprowadzić je do sprzedaży w całej sieci - zapowiada Lilianna Cygan, właściciel sieci Locci.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...