Eldorado – rośnie sprzedaż

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Rzeczpospolita”, ponad 17-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży (do 571,2 mln zł) osiągnęła w 2001 r. grupa kapitałowa lubelskiej spółki Eldorado, jednego z największych w Polsce dystrybutorów żywności.

Mimo tego wzrostu obrotów grupa, do której należą sieci sklepów Stokrotka i Groszek oraz hurtowa Grente, zanotowała w ubiegłym roku 15-proc. spadek zysku operacyjnego (do 9,2 mln zł) i aż 35-proc. zmniejszenie zysku netto. Na to pogorszenie wpłynął prawie 35-proc. wzrost odpisów amortyzacyjnych (do 5,5 mln zł).

Według podanych przez Eldorado prognoz, w 2002 r. przychody grupy kapitałowej wzrosną do 727 mln zł, a zysk netto do 10 mln.

Wiecej: Rzeczpospolitej, 4 marca 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €