W kryzysie włosy też rosną

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Affinage Salon Professional zajmuje się dystrybucją profesjonalnych kosmetyków do salonów oraz szkół fryzjerskich. Wszystkie produkty pochodzą z Anglii i nie są dostępne w sprzedaży detalicznej ani internetowej. Można je dostać jedynie od przedstawicieli handlowych sieci. W przyszłym roku firma, za pomocą oddziałów franczyzowych, chce dotrzeć do klientów ze średniej i wyższej półki cenowej na terenie całego kraju.

- Poszukujemy obecnie franczyzobiorcy, który poprowadzi oddział mazowiecki. Dodam, że jest to najatrakcyjniejszy obszar rynku fryzjerskiego w Polsce – mówi Dominika Bączkiewicz, właściciel marki Affinage w Polsce. - Najbliższe otwarcia placówek franczyzowych będą miały miejsce w Trójmieście i w Kielcach, zaś na początku przyszłego roku na Śląsku.

Dystrybucja Affinage opiera się na bezpośrednim dostarczaniu kosmetyków do salonów fryzjerskich przy pomocy przedstawicieli handlowych. Sam franczyzobiorca nie musi mieszkać w miejscu, gdzie będzie prowadził dystrybucję, może nim zarządzać na odległość. Nie potrzebny jest również lokal, a jedynie małe biuro, które może znajdować się we własnym domu. Najważniejszym elementem tego typu działalności jest odpowiedni stan magazynowy i zachowanie płynności towarowej. Średni koszt wejścia w biznes w roli przedstawiciela handlowego to około 30 tys. zł.

- Rynek profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich uważamy za zielona wyspę. Nie odczuwamy kryzysu, a wręcz przeciwnie stały wzrost sprzedaży. Włosy zawsze rosną, bez względu na stan ekonomiczny kraju, a piękne kobiety zawsze będą chciały wyglądać pięknie – puentuje Dominika Bączkiewicz.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €