Portale grupowe zmieniają rynek

Yasumi opłaca się otwierać gabinety Wellness & Spa w małych miastach. Wszystko przez promocje oferowane przez portale zakupów grupowych.
W ramach współpracy z firmą Yasumi franczyzobiorcy mogą poprowadzić biznes w jednym z trzech oferowanych konceptów: Yasumi epil, Yasumi Slim, Yasumi - Instytuty Zdrowia i Urody. Łącznie działa ponad sto punktów oferujących różne usługi poprawiające urodę, w tym fotoepilację, masaże, usuwanie tkanki tłuszczowej.
- O wyborze konceptu decydują głównie zasoby finansowe naszych partnerów, ale też ich polityka i pomysł na biznes - twierdzi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju gabinetów kosmetycznych Yasumi. Największy postęp w liczbie nowo otwartych gabinetów pod marką Yasumi notował projekt Yasumi epil. Dużym zainteresowaniem cieszy się również koncept Yasumi slim, który rozszerzył swoje usługi o kosmetykę estetyczną. Innym czynnikiem, który wpływa na wybór franczyzobiorców są ograniczenia przestrzenne i aglomeracyjne. Jeśli w niektórych miastach gwarantowaliśmy już wyłączność na dany teren, wówczas inwestorowi, któremu bardzo zależy na współpracy z nami możemy zaoferować inny format gabinetu. Obok początkowej kwoty inwestycji na decyzję przedsiębiorcy wpływ mają także bieżące koszty utrzymania biznesu: czynsze, wynagrodzenia pracowników, opłaty stałe, media, które zwłaszcza w większych miastach potrafią być bardzo wysokie.
W związku z nasyceniem usług dla zdrowia i urody w dużych miastach sieci coraz częściej wchodzą do mniejszych miejscowości. Mimo, że rynek małych miast jest mniejszy, nie ma w nim tak dużej liczby salonów jak w miastach wojewódzkich.
- Dochodzą do tego zjawiska sprzedaży pakietów zabiegów poprzez portale grupowe, co zachwiało rentownością wielu usług. W mniejszych miastach to zjawisko nie występuje, dlatego biznes plan może być dostosowany do realnych i zarazem opłacalnych cen zabiegów - dodaje Kołecki.
Yasumi śledzi aktualne trendy w branży Wellness & Spa biorąc udział w targach poświęconych poprawianiu urody. Franczyzodawca weźmie również udział w 10 edycji Targów Franczyzy, na których oprócz stoiska przygotował także prezentację oferty swojego biznesu na odbywające się równolegle Forum Szkoleniowe. Franczyzobiorcy firmy mogą liczyć na upusty w kupowanych kosmetykach oraz pełne wsparcie przy zakładaniu i prowadzeniu gabinetów, w tym zapewnia umeblowanie, nowoczesne urządzenia, szkolenia oraz działania PR.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...