Nowe rozgrywki w Socatots

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Ostatni rok stał pod znakiem dynamicznego rozwoju naszej sieci. We wrześniu 2011 mieliśmy 9 placówek, teraz jesteśmy obecni już w 43 miastach na terenie praktycznie całego kraju – mówi Przemysław Olewnik, prezes zarządu Socatots Polska. - Socatots coraz większą popularność zdobywa w mniejszych miejscowościach. Otwarcie kolejnych szkółek piłkarskich dla dzieci planowane jest na pierwszy kwartał 2013 roku - równolegle prowadzimy działania mające na celu wzmocnienie wizerunku Socatots w Polsce i wspomaganie lokalnych akcji marketingowych naszych partnerów – dodaje Olewnik.

Wśród tych działań warto wskazać rosnącą liczbę umów partnerskichz portalami o tematyce parentingowej (dla rodziców)czy producentami i sieciami sprzedaży produktów dla małych dzieci. Duży nacisk kładzie się też na wsparcie back-office’owe, m. in. w postaci dedykowanego systemu do zarządzania relacjami z klientem docelowym oraz zintegrowanych z nim systemów IT.

- Wraz z naszymi partnerami mierzymy w pozycję lidera branży usług dziecięcych. Jesteśmy przekonani, że rozpoczynający się właśnie sezon będzie stanowić milowy krok w tym kierunku – dodaje Olewnik.
Socatots oferują zajęcia ogólnorozwojowe inspirowane piłką nożną dla dzieci w wieku już od 6. miesiąca do 5. roku życia z aktywnym udziałem rodzica. Zainteresowani współpracą będą mogli spotkać się z przedstawicielami Socatots podczas Targów Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w dniach 18-20 października.

(kb)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €