Czy Canappka wygryzie Subway’a?

Polska sieć barów kanapkowych ma pięć lokali własnych. Na Targach Franczyza 2012 chce spotkać swojego pierwszego franczyzobiorcę.
Z Poznania będzie sterował swoją franczyzową ofensywę koncept Canappka, oferujący lunche i śniadanie w formie świeżych kanapek. W stolicy Wielkopolski działa obecnie pięć lokali własnych sieci, a w połowie października kolejny ma zawitać do Wrocławia. Właściciel marki liczy, że pierwszego franczyzobiorcę uda się spotkać na Targach Franczyza 2012, które w październiku odbędą się w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki.
- Chcemy przede wszystkim poinformować o przygotowanym już systemie franczyzowym. Liczymy na nawiązanie wieli kontaktów, które mogą zaowocować otwarciem pierwszego punktu franczyzowego. Docelowo planujemy mieć 25-30 placówek franczyzowych – zapowiada Łukasz Borek, dyrektor zarządzający w spółce KCI Gastronomy, operatorze sieci.
Klienci Canappki to głównie ludzie młodzi, w wieku od 25–40 lat, a także studenci i uczniowie. Biznes sieci opiera się zarówno na sprzedaży w placówkach, jak i dowozie dań do klienta. Istotną częścią działalności jest też catering dla firm i instytucji. W lokalach można również wprowadzić stanowisko specjalnego dostawy - „Pana Kanapki”, którego zadaniem będzie codzienny dowóz posiłków do biur i zakładów pracy.
- W kategorii śniadań nie mamy zbyt dużej konkurencji. Tu bardziej chcemy nakłonić ludzi do zmiany przyzwyczajeń, do wykorzystania tej wygody jaka daje Canappka i odejścia od przygotowywania śniadań w domu – mówi Łukasz Borek. - Nasze produkty na pewno zaskarbią sobie uznanie klientów swoją świeżością, a miła atmosfera w lokalu od samego rana zachęci ich do odwiedzin i zjedzenia śniadania przy dobrej kawie. Jeśli zaś chodzi o ofertę obiadową, to naszą konkurencją są takie lokale gastronomiczne jak naleśnikarnie, pizzerie czy spaghetterie.
Kwota inwestycji we własny biznes pod szyldem Canappka wynosi ok. 180 tys. zł. To koszt, jaki trzeba ponieść adaptując lokal zgodnie z wymogami franczyzodawcy. Oprócz tego pobiera on 20 tys. zł tytułem opłaty wstępnej. Miesięczne opłaty marketingowa i bieżąca naliczane są od obrotu, i wynoszą odpowiednio 2 i 4 proc.
- W ramach pakietu franczyzowego partner otrzymuje wsparcie w przygotowaniu i adaptacji lokalu, materiały marketingowe oraz dedykowany system komputerowy, zawierający m.in. bazę receptur – dodaje Borek. - Partnerom przekazujemy bazę kontaktów do dostawców, a także wzory umów i formularzy zamówień towaru. Franczyzobiorcy oraz jego pracownicy przechodzą też szkolenie w istniejącym już lokalu sieci.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej