Mandat albo NordGlass

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

NordGlass jest producentem szyb samochodowych oraz właścicielem największej w Polsce sieci serwisowej specjalizującej się w ich wymianie i naprawie. Firma posiada 40 placówek własnych oraz 82, z którymi współpracuje na zasadach partnerskich, co zapewnia dostęp do oferowanych usług na terenie całego kraju.

- Cały czas rozwijamy naszą sieć serwisową, którą w bieżącym roku uzupełniliśmy o punkty franczyzowe. To zupełnie nowy model współpracy w branży automotive. Do końca roku zamierzamy ją powiększyć o kilkanaście filii pracujących w oparciu o ten model – mówi Andrzej Parzoch, dyrektor krajowej sieci sprzedaży NordGlass. - Wzrost udziału w rynku poprzez poprzez rozwiązania franczyzowe jest dla nas priorytetem.

Firma poszukuje partnerów pośród osób prowadzących działalność gospodarczą, najlepiej w branży motoryzacyjnej oraz dysponujących odpowiednią lokalizacją. Warunkiem przystąpienia do sieci jest wniesienie przez przedsiębiorcę wstępnej opłaty franczyzowej. Sieć zapewnia swoim partnerom know-how, wyposażenie serwisu, udział w licznych szkoleniach, wsparcie logistyczne i marketingowe oraz pełny dostęp do produkowanych szyb. Dzięki podpisanym umowom na likwidację szkód szybowych franczyzobiorca już na starcie działalności otrzymuje dostęp do klientów towarzystw ubezpieczeniowych i segmentu CFM (Car Fleet Management).

Marka NordGlass znana jest nie tylko w Polsce, ale także na czterech innych kontynentach. Po osiągnięciu pozycji lidera w kraju, firma nadal stale rozwija swoje struktury oraz kontynuuje zagraniczną ekspansję. Obecnie ponad 70 proc. z 1,3 mln wyprodukowanych co roku szyb trafia na eksport. Produkty NordGlass są przez to obecne niemal w całej Europie, a także Afryce, Azji, Ameryce Południowej oraz od niedawna także w Stanach Zjednoczonych.

- W Polsce w ostatnich latach stale przybywa samochodów. Mimo wzrostu cen paliw coraz więcej osób korzysta codziennie z samochodów. Coraz większe jest także zapotrzebowanie na usługi naprawy i wymiany szyb samochodowych, co sprzyja prowadzeniu tego typu działalności – dodaje Andrzej Parzoch.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €