Biznes w dobrej kondycji

Klub fitness pod logo Gravitan może działać na powierzchni kilku tysięcy metrów. Umożliwia to wstawienie więcej sprzętu sportowego.
Zarządzająca trzema warszawskimi klubami fitness Gravitan Health and Sport nie wymaga od swoich franczyzobiorców doświadczenia w branży sportowej. Ważne jednak, aby inwestor pasjonował się sportem. Kluby Gravitan powstają w lokalach od 300 do kilku tysięcy m2. Otwarcie punktu o największej powierzchni oznacza konieczność zatrudnienia nawet 30 osób.
- Podstawą dla nas jest zaangażowanie inwestora w projekt, nie powierzanie go osobom trzecim. Gwarantem sukcesu w tym biznesie jest zaangażowanie właściciela w jego funkcjonowanie. Idealnym rozwiązaniem jest, kiedy firma ma charakter rodzinny – mówi Piotr Pawłowski, odpowiedzialny za franczyzowy rozwój firmy Gravitan.
Duża przestrzeń w lokalu oznacza, że każdy klubowicz znajdzie dla siebie dogodną formę aktywności. Na takiej powierzchni można zmieścić więcej urządzeń, dzięki czemu odwiedzający nie muszą czekać na przykład na bieżnie. Klienci spędzają wtedy więcej czasu na ćwiczeniach zamiast w oczekiwaniu aż ich sprzęt się zwolni.
- Dodatkowo na większej powierzchni możemy pozwolić sobie na więcej sal fitness, bogato wyposażoną strefę relaxu: sauna, łaźnia, grota solna, bar, część „beauty”, dużą strefę dla dzieci. Duża powierzchnia pozwala nam rozszerzyć ofertę, a co za tym idzie pozyskać więcej zadowolonych klientów i. Większa różnorodność oferty niweluje spadek klientów w okresie letnim – najtrudniejszym do przetrwania dla małych klubów - wyjaśnia Piotr Pawłowski.
Gravitan będzie jednym z wystawców w trakcie październikowych Targów Franczyza 2012. Firma skupi się na imprezie na pokazaniu swojej oferty oraz nowych projektów: sportowych przedszkoli, baru, rozbudowanego beauty clinic oraz nowy projekt klubów niskokosztowych. Wymienione koncepty biznesowe dostępne są także we franczyzie.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej