LPP otworzy kolejne salony
LPP, spółka projektująca i dystrybuująca odzież zamierza w 2002 roku wypracować 15 mln zł zysku netto
Jak podaje „Prawo i Gospodarka”, LPP spółka projektująca i dystrybuująca odzież zamierza w 2002 roku wypracować 15 mln zysku netto oraz przychody rzędu 200 mln zł – poinformował Dariusz Pachla, wiceprezes Zarządu LPP odpowiedzialny również za sprawy finansowe spółki.
- Pierwsze dwa miesiące tego roku były naprawdę bardzo dobre. Dlatego na razie wszystko wskazuje na to, że i tegoroczna prognoza zostanie całkowicie zrealizowana – stwierdził Marek Piechocki, prezes LPP. W 2001 r. spółka zrealizowała prognozę wyników finansowych, jaką zaprezentowała w listopadzie 2000 r.
Flagową marką spółki jest Reserved, pod którą kryje się odzieżowa kolekcja przede wszystkim dla młodych ludzi. Obecnie spółka otworzyła łącznie 24 salony Reserved, do końca 2002 r. ma ich być 41, a docelowo (do 2005 r.) – 100. Podobne salony uruchomione zostaną m.in. w Moskwie, Budapeszcie i Czechach. LPP funkcjonuje na giełdzie niespełna rok – debiut miał miejsce w maju ub.r.
Więcej: Prawo i Gospodarka, 1 marca 2002Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


