LPP otworzy kolejne salony
LPP, spółka projektująca i dystrybuująca odzież zamierza w 2002 roku wypracować 15 mln zł zysku netto
- Pierwsze dwa miesiące tego roku były naprawdę bardzo dobre. Dlatego na razie wszystko wskazuje na to, że i tegoroczna prognoza zostanie całkowicie zrealizowana – stwierdził Marek Piechocki, prezes LPP. W 2001 r. spółka zrealizowała prognozę wyników finansowych, jaką zaprezentowała w listopadzie 2000 r.
Flagową marką spółki jest Reserved, pod którą kryje się odzieżowa kolekcja przede wszystkim dla młodych ludzi. Obecnie spółka otworzyła łącznie 24 salony Reserved, do końca 2002 r. ma ich być 41, a docelowo (do 2005 r.) – 100. Podobne salony uruchomione zostaną m.in. w Moskwie, Budapeszcie i Czechach. LPP funkcjonuje na giełdzie niespełna rok – debiut miał miejsce w maju ub.r.
Więcej: Prawo i Gospodarka, 1 marca 2002See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...