Licencja w hrywnach

Kwiatoteka chce w tym roku przyspieszyć rozwój sieci w Polsce i otworzyć pierwsze franczyzowe kwiaciarnie na Ukrainie.
Pierwsza kwiaciarnia Kwiatoteki została otwarta w 2002 roku. Na franczyzę firma zdecydowała się w 2011 roku. Dziś sieć Kwiatoteki liczy 7 kwiaciarni własnych i 4 franczyzowe. Do końca roku sieć ma powiększyć się o 4 nowe lokalizacje, do dwóch – na warszawskiej Białołęce i w Łomiankach – firma poszukuje franczyzobiorców.
- W ostatnim czasie otworzyliśmy drugą kwiaciarnię na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz w Galerii Batory w Giżycku. Po wakacjach powstanie kolejny punkt w Warszawie – zapowiada Magdalena Samorańska, dyrektor ds. franczyzy i marketingu Kwiatoteki. - Jesteśmy też po wstępnych rozmowach z potencjalnymi franczyzobiorcami na Ukrainie, gdzie zainteresowanie naszym konceptem jest bardzo duże.
Kwiatoteki powstają w galeriach handlowych, w lokalach o powierzchni 20-40 m2. Nowością jest Kwiatoteka Premium, gdzie na 60 m2 oprócz kwiatów można kupić również kawę, czekoladki i inne produkty luksusowe. Opłata za przystąpienie do sieci to 10 tys. zł, zaś opłata bieżąca to 5 proc. miesięcznego obrotu pomniejszona o dwukrotność czynszu netto.
- Rynek w Polsce opiera się głównie na kwiaciarniach zlokalizowanych przy cmentarzach, czy na osiedlach, które dysponują niewielkim asortymentem. Kwiatoteka natomiast oferuje swoim klientom przede wszystkim świeże, florystyczne kompozycje – mówi Samorańska.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej