Animator w sieci
Liczne podróże wpisane są w tryb życia franczyzobiorcy firmy animatorskiej Stageman.
Firma Stageman świadczy usługi z zakresu animacji wolnego czasu. Rekrutuje, szkoli i dostarcza animatorów do hoteli, których zadaniem jest umilanie czasu turystom. Oddział w Polsce udziela licencji na prowadzenie biznesu w innych krajach. Z usług firmy, oprócz Polaków, mogą już skorzystać także Austriacy oraz Czesi.
- Do końca roku planujemy uruchomienie sieci franczyzowej na Węgrzech. W przyszłym z kolei chcemy zaistnieć na Słowacji i w Hiszpanii – mówi Jakub Bączek, dyrektor generalny. - Licencji udzielamy jednemu franczyzobiorcy na teren całego kraju. Od potencjalnych partnerów wymagamy doświadczenia w edukacji lub turystyce oraz biegłej znajomości języka angielskiego. Kolejnych franczyzobiorców poszukujemy w dużych miastach europejskich m.in. w Berlinie, Madrycie i Paryżu.
Znajomości języka angielskiego jest franczyzobiorcy niezbędna, głównie do kontaktów z centralą w Polsce, choć komunikacja może przebiegać w jeszcze innym sposób. Dotychczas Stageman dwukrotnie podjął współpracę z małżeństwem, w którym jedna z osób jest pochodzenia polskiego, zaś druga rezydentem danego kraju.
- Nasi franczyzobiorcy to osoby aktywne. W ich tryb życia wpisane są liczne podróże i szkolenia, co chroni od monotonii, jednak wymaga dużej elastyczności. Dodatkowo zdolności managerskie pomagają w zarządzaniu ludźmi i projektami - dodaje Jakub Bączek.
Jednorazowa opłata licencyjna wynosi od 3 do 5 tys. euro, zaś opłaty bieżące, ustalane indywidualnie pobierane są raz do roku. Prowadzenie działalność pod szyldem Stageman nie wymaga biura, ani pracowników w początkowym etapie rozwoju firmy. Partner w ramach współpracy może liczyć na dostęp do systemu IT, szkolenie, gotową koncepcję marketingu oraz opiekę mentorską nad oddziałem.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży Podróże i wypoczynek
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


