Mydlarnia za złotówkę
Mydlarnia u Franciszka znosi opłaty wstępne. Do końca tego roku za przystąpienie do sieci franczyzobiorca zapłaci symboliczną złotówkę.
Dotychczas przystąpienie do sieci Mydlarni u Franciszka, tworzonej przez firmę Lorient, kosztowało 2,7 tys. zł. Jednak sytuacja na rynku i chęć rozwoju sieci skłoniły jej właścicieli do obniżenia opłaty wstępnej do symbolicznej złotówki.
- Do końca sierpnia tego roku nasza sieć będzie liczyła 54 sklepy. Cały czas prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Nie próżnują również nasi dotychczasowi partnerzy, niektórzy prowadzą po 2, 3, a nawet 4 sklepy. Wszystko to pozwala nam przypuszczać, że do końca 2012 roku nasza sieć będzie liczyła nawet 70 sklepów – mówi Ewelina Kyzioł, właścicielka firmy Lorient.
W tym roku Mydlarnia u Franciszka miała również debiut międzynarodowy. Pierwszy sklep z naturalnymi specyfikami wspierającymi urodę zagościł w Niemczech. Firma zapowiada dalszy rozwój franczyzy za naszą zachodnią granicą.
Mydlarnie u Franciszka powstają w klimatycznych kamienicach w centrach miast, dlatego koszty remontu uzależnione są od stanu technicznego budynku. Opłata na fundusz marketingowy wynosi 200 zł miesięcznie. Całość inwestycji związanej z wyposażeniem sklepu powinna zamknąć się w kwocie 50 tys. zł. Lokal powinien mieć od 18 do 35 m2 powierzchni sprzedażowej, nie jest konieczne zaplecze. Znalezienie odpowiedniego miejsca leży w gestii franczyzobiorcy.
Właściciel sklepu oraz jego pracownicy przechodzą trzydniowe szkolenie, na którym m.in. poznają produkty, techniki sprzedaży i uczą się artystycznego pakowania produktów. Franczyzobiorca otrzymuje od firmy Lorient plany aranżacji sklepu, platformę B2B, materiały reklamowe oraz stroje firmowe. Może również liczyć na wsparcie podczas całego okresu trwania umowy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


