Powrót do korzeni

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Punkty Teletorium oferują akcesoria GSM, serwis oraz skup i sprzedaż urządzeń mobilnych. Do niedawna firma koncentrowała się na telefonach GSM. Obecnie, zgodnie z trendami ogólnoświatowymi, w ofercie stoisk coraz częściej pojawiają się tablety. Wszystkie dotychczas powstałe punkty działają na zasadzie franczyzy. W lipcu podpisana została umowa na otwarcie setnej placówki, która powstanie we Wrocławiu, skąd firma pochodzi.

- Planowaliśmy w tym roku otwarcie kilkunastu nowych sklepów i jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu. W pierwszym półroczu udało się uruchomić 10 punktów, a kolejne umowy są negocjowane - mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium.

Teletorium zapewnia swoim partnerom lokal i negocjuje dla nich warunki najmu. Prawie wszystkie stoiska Teletorium funkcjonują w centrach handlowych, jako wyspy o powierzchni od 6 do 12 m2.

- Atrakcyjność lokalizacji określamy na podstawie relacji czynszu do potencjału obiektu handlowego oraz danego miasta – tłumaczy Piotr Andrzejewski. - Przy dużych obiektach wchodzą w grę nawet dwa stoiska w jednym centrum handlowym. Franczyzobiorców szukamy praktycznie w całej Polsce, obecnie szczególnie na terenie Pomorza i Mazur.

Minimalna kwota, jaką partner musi przeznaczyć na zatowarowanie i wyposażenie punktu, waha się od 35 do 40 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, natomiast opłata bieżąca ustalana jest indywidualnie i zależy od lokalizacji stoiska.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €