Pierścionek z komórki

Yes wchodzi w nowy kanał sprzedaży. Teraz swoje produkty będzie rozprowadzał również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Coraz więcej osób korzysta z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Jak podają badania przeprowadzone przez Prosper Mobile Insighs, wirtualnych wizyt w sieci częściej dokonują panie. Pocztę internetową wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych sprawdza 57,3 proc. pań i 44,4 proc. panów. Połowa pań (50,9 proc.) wykorzystuje tablety i smartfony do wyszukiwania informacji (39,4 proc. mężczyzn), a 48 proc. ankietowanych płci żeńskiej mobilnie sprawdza Facebooka (36,3 proc.). Nic więc dziwnego, że kolejne firmy tworzą aplikacje na smartfony lub tablety, których zadaniem jest promocja marki. Do tego grona niedawno dołączyła firma Yes.
- Stworzyliśmy aplikację mobilną, która umożliwia zaprojektowanie własnego zestawu pierścionków z zaproponowanych przez nas wzorów. Klienci salonów Yes, użytkownicy smartfonów oraz Facebooka, mogą za jej pośrednictwem wziąć udział w konkursie, albo dokonać zakupu w naszym sklepie. Akcja promocyjna trwała do końca sierpnia tego roku – mówi Karolina Gauza, specjalista ds. marketingu spółki Yes Biżuteria.
Salony jubilerskie Yes istnieją na polskim rynku już od przeszło 30 lat. Logo firmy znajduje się dziś nad wejściem do 105 sklepów, z których tylko jeden zarządzany jest przez centralę firmy, reszta prowadzona jest przez franczyzobiorców (89 salonów), bądź partnerów (15). Do końca tego roku sieć ma powiększyć się o pięć nowych placówek.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej