Nawlekana franczyza
Na ręcznie robionej biżuterii mogą zarobić nie tylko ci, którzy mają zdolności manualne.
Firma Castel zajmuje się tworzeniem biżuterii na indywidualne zamówienie klienta oraz według własnych projektów. Kolczyki, bransoletki, korale i naszyjniki tworzone są m.in.: z kamieni, koralu, piór, szkła czy akrylu. W produkcji używane są także materiały posrebrzane, naturalny len i kolorowa bawełna. Stoiska z wyrobami mieszczą się głównie w centrach handlowych.
- Dalszy rozwój sieci będziemy opierali na franczyzie – mówi Eulalia Twaróg, właścicielka firmy Castel. - Jesteśmy przekonani, że franczyzobiorca lepiej zadba o biznes, niż kierownik regionalny. Kapitał potrzebny na inwestycję będzie wahał się od 30 do 50 tys. zł w zależności od warunków umowy najmu powierzchni handlowej.
Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami są pasaże w centrach handlowych, gdzie rozstawiane są firmowe stoiska. Największe obroty stoiska notują w okresie od maja do sierpnia, lecz największa sprzedaż przypada na grudzień. Obroty zwiększają się również w okresie popularnych świąt, takich jak Walentynki, czy dzień kobiet.
- Franczyzobiorca może sam dokonać wyboru centrum handlowego, lub zdać się na naszą propozycję – dodaje Eulalia Twaróg. - Nasze standy mają powierzchnię ok. 4 m2. Taką powierzchnię handlową zdecydowanie łatwiej znaleźć teraz, niż miało to miejsce jeszcze chociażby dwa lata temu.
W ramach pakietu franczyzowego dawca licencji pomaga w negocjacjach z centrami handlowymi oraz w rekrutacji pracowników. Dodatkowo oferuje firmowy stand, zatowarowanie w półfabrykaty oraz szkolenie franczyzobiorcy oraz zatrudnionych przez niego osób.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

