Poczta w sklepie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Rynek usług kurierskich każdego roku rośnie, co jest zasługą m.in. sklepów internetowych. Siódemka od blisko 15 lat doręcza przesyłki, a miesięcznie realizuje ok. 1,5 mln zleceń. Strukturę firmy tworzy 40 oddziałów, w których zatrudnienie znajduje 3 tys. pracowników. Pod logo Siódemki funkcjonuje ponad 200 punktów przyjęcia paczek. Do końca roku klienci będą mogli odebrać paczkę w jednej z tysiąca placówek.

– Tak zwane Service Pointy powstają w dogodnych lokalizacjach, takich jak centra handlowe i główne ulice miast liczących minimum 30 tys. mieszkańców. Jednym z kryterium doboru partnerów jest prowadzenie działalności gospodarczej, która nie koliduje z usługami Siódemki, a także posiadanie prawa do lokalu – mówi Roman Jobda, kierownik ds. Service Point.

Partnerzy Siódemki mają do dyspozycji materiały promocyjne oraz elementy wizualizacji lokalu. Ponadto właściciele punktów przechodzą szkolenie. Siódemka wspiera funkcjonowanie Service Pointów systematycznymi akcjami promocyjnymi.. Klienci Siódemki otrzymują dostęp do nowoczesnych usług umożliwiających śledzenie statusu przesyłki za pomocą informacji sms lub e-mail.
– Komfort, jaki daje sieć Service Point, odczuwa się np. w okresie przedświątecznym. Kupując prezenty, mamy możliwość natychmiastowej ich wysyłki w pobliskim punkcie – zapewnia Roman Jobda.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €