Najmniej z całej Europy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Rzeczpospolita”, według badań instytutu M+M Eurodata, udział największych zagranicznych koncernów handlowych w rynku żywności w Polsce wynosi nieco ponad 16 proc. i jest najmniejszy w Europie.

Udział pięciu największych koncernów handlowych (Cerrefour, Metro, Tesco, Rewe, Intermarche) w rynku żywności (łączna wielkość sprzedaży wszystkich produktów żywnościowych w badanych sieciach) jest największy w krajach skandynawskich, gdzie wynosi ponad 90 proc. Prym wiedzie Norwegia, w której udział ten sięga 98,5 proc. Polskę, z udziałem wynoszącym 16,1 proc. wyprzedzają Czechy (36,9 proc.) i Węgry 62,5 proc.).

Więcej: Rzeczpospolita, 25 luty 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €