Najmniej z całej Europy
Udział największych koncernów handlowych w rynku żywności w Polsce wynosi nieco ponad 16 proc.
Jak podaje „Rzeczpospolita”, według badań instytutu M+M Eurodata, udział największych zagranicznych koncernów handlowych w rynku żywności w Polsce wynosi nieco ponad 16 proc. i jest najmniejszy w Europie.
Udział pięciu największych koncernów handlowych (Cerrefour, Metro, Tesco, Rewe, Intermarche) w rynku żywności (łączna wielkość sprzedaży wszystkich produktów żywnościowych w badanych sieciach) jest największy w krajach skandynawskich, gdzie wynosi ponad 90 proc. Prym wiedzie Norwegia, w której udział ten sięga 98,5 proc. Polskę, z udziałem wynoszącym 16,1 proc. wyprzedzają Czechy (36,9 proc.) i Węgry 62,5 proc.).
Więcej: Rzeczpospolita, 25 luty 2002ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

