Sieć prawie pełna

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

BoConcept projektuje, produkuje i dystrybuuje nowoczesne meble z myślą o mieszkańcach wielkich miast. Duńska firma może poszczycić się ponad 60-letnią historią oraz 350. salonami meblowymi na całym świecie. Sześć z nich działa w Polsce, z czego trzy prowadzą franczyzobiorcy.

- Jesteśmy zainteresowani nawiązaniem kontaktu z biznesmenami z Warszawy, Poznania, Łodzi i innych dużych polskich miast – mówi Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Retail Poland. - Uważamy, że docelowo w Polsce może bezkolizyjnie funkcjonować od 8 do 10 salonów BoConcept.

Za pozyskanie lokalu na salon meblowy odpowiedzialni są franczyzobiorcy. Nie musi on jednak stanowić jego własności. Minimalna powierzchnia placówki to 300 m2. Salony BoConcept najczęściej znajdują się w centrach miast lub na ich obrzeżach, szczególnie przy ruchliwych ulicach. Rzadziej mieszczą się w galeriach handlowych. W ramach współpracy BoConcept oferuje produkty, wsparcie z zakresu prowadzenia salonu i zarządzania sprzedażą, narzędzia marketingowe oraz szkolenia. Od lokalnych partnerów wymaga z kolei znajomości rynku, kapitału i zaangażowania w pracę .

- W branży meblarskiej i szeroko pojętej branży wyposażenia wnętrz największe zainteresowanie klienta przypada na jesień i zimę – dodaje Jarosław Lehwark. - Jest to zupełnie zrozumiałe, gdyż w naszej strefie klimatycznej w okresie jesienno-zimowym więcej przebywamy w domu i większą uwagę przywiązujemy do jego wyposażenia.

W tym roku po raz pierwszy BoConcept zaprosił do współpracy światowej sławy projektanta Karima Rashida, który zaprojektował najnowsza kolekcję mebli.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €