Stoisko zamiast salonu
Franczyzobiorcy Golden Rose, dystrybutora kosmetyków, decydują się częściej na otwarcie stoiska w galeriach handlowych.
Firma Golden Rose jest wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Erkul Cosmetics, które są eksportowane do 80 krajów na całym świecie, m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec czy Włoch. Na polskim rynku spółka od 2003 roku oferuje marki Golden Rose, Classics, Miss Selene oraz Roxanne. Dzięki nowoczesnej fabryce połączonej z wyrobem opakowań z linii produkcyjnej schodzi gotowy produkt, co pozwoliło firmie znacznie obniżyć koszty jego wytworzenia.
- Salony i stoiska firmowe stały się dla nas dobrym sposobem na rozwój dystrybucji – mówi Joanna Pawłowska, menedżer ds. sprzedaży Golden Rose. - Obecnie posiadamy 23 placówki własne oraz 6 franczyzowych. Do końca roku zamierzamy otworzyć jeszcze 10 punktów. Szczególnie popularne wśród franczyzobiorców stały się stoiska firmowe.
Golden Rose poszukuje franczyzobiorców przede wszystkim w większych polskich miastach takich jak Zielona Góra, Szczecin, Olsztyn, Lublin czy Warszawa. Najbliższe otwarcie stoiska franczyzowego będzie miało miejsce w stolicy, zaś lokal własny powstanie w Poznaniu. Zazwyczaj franczyzobiorcy samodzielnie poszukują lokalizacji, ale czasami firma pomaga przekazując oferty lokali w galeriach handlowych.
- Przedsiębiorca podejmujący współpracę z dystrybutorem jest zobowiązany do utrzymywania określonego standardu – ekspozycji produktów na firmowych meblach i oferowania pełnego asortymentu kosmetyków Golden Rose. Franczyzobiorcy nie wolno wprowadzać także do sprzedaży żadnych innych marek. Partnerom polecamy otwieranie stoisk firmowych ze względu na niższe koszty inwestycji, niż w przypadku aranżacji salonu – tłumaczy Joanna Pawłowska.
Golden Rose organizuje teoretyczne i praktyczne szkolenie niezbędne do otwarcia stoiska lub salonu. Zapewnia także pełne wsparcie podczas jego prowadzenia w postaci trenerów wewnętrznych, którzy regularnie odwiedzają punkty.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


