Małe miasta wypielęgnowane

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Organizatorem systemu jest firma Tenex, dystrybutor profesjonalnych kosmetyków. Kolejną gałęzią biznesu, w który firma postanowiła zainwestować jest sieć salonów fryzjerskich pod nazwą Stile Unico. Od 2011 roku oferują one usługi związane ze stylizacją i pielęgnacją włosów. Na razie pod marką funkcjonują dwie placówki w Warszawie: jedna własna i jedna franczyzowa. Do końca 2012 roku ma powstać kolejnych pięć salonów.

– Stile Unico będzie otwierać salony w miejscowościach zamieszkałych przez minimum 50 tys. mieszkańców – mówi Aleksandra Skawiniak, menedżer ds. franczyzy Stile Unico. – Latem uruchomimy nowy punkt w Ostrowie Wielkopolskim, ale placówki powstaną również w większych miastach, np. w Warszawie i we Wrocławiu.

Lokowanie nowych salonów w małych miastach jest obecnie strategią rozwoju najczęściej stosowaną tak przez sieci salonów fryzjerskich, jak i gabinety kosmetyczne. Dla przedsiębiorców z branży uroda i fitness biznesowy start nie jest łatwy: na rynku działa już wiele podmiotów specjalizujących się w usługach upiększających. Według „Raportu o franczyzie” przygotowanego przez firmę konsultingową PROFIT system, tylko w 2011 roku sieci salonów dbających o urodę i wygląd klientów uruchomiły łącznie blisko 100 placówek franczyzowych. Jednocześnie zmniejsza się liczba lokalizacji gwarantujących dobre przychody - atrakcyjne ulice dużych miast w większości przypadków są już zajęte. Jedynym sposobem na walkę z konkurencją jest wysoka jakość usług, zabiegi wykorzystujące innowacyjne technologie oraz niskie ceny.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €