Best Western nad Bałtykiem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Best Western kojarzony głównie z obiektami goszczącymi ludzi biznesu, postawił tym razem na lokalizację o walorach turystycznych. Trzygwiazdkowy Best Western Łeba znajduje się w bezpośredniej okolicy lasów i plaży, a jego właściciel – Krzysztof Siemianowicz – zaoferuje w nim zabiegi rehabilitacyjne. Wcześniej jednak franczyzobiorca musi przystosować swój hotel do wymogów sieci.

- Lokalizacja hotelu Best Western Łeba będzie wyjątkową propozycją dla turystów indywidualnych. Nie oznacza to, że zapomnieliśmy o klientach biznesowych. Pierwszy nadmorski hotel Best Western udostępni bowiem centrum konferencyjne obejmujące dwie w pełni wyposażone sale, umożliwiające zorganizowanie spotkania dla ponad 100 osób – mówi Gheorghe Marian Cristescu, regionalny dyrektor sprzedaży Best Western na Polskę.

Krzysztofa Siemianowicza można już określać mianem multifranczyzobiorcy sieci Best Western. W październiku 2011 roku powiesił jej szyld nad swoim hotelem w Gorzowie Wielkopolskim. Teraz zamierza wydać 3,5 mln zł na modernizację obiektu w Łebie, by móc i jego przyłączyć do międzynarodowego konceptu.

- Hotel w Gorzowie Wielkopolskim, po przystąpieniu do sieci Best Western, zanotował w ostatnich sześciu miesiącach widoczny wzrost liczby gości, zarówno tych z zagranicy, jak i przedstawicieli dużych korporacji działających na rynku polskim. Korzyści, jakie widzimy we współpracy z największą na świecie rodziną hotelową, przekonują nas, że podobne wyniki osiągniemy w Łebie – twierdzi franczyzobiorca.

Międzynarodowa sieć zamierza też rozwijać się w Polsce w formule o podwyższonym standardzie. Pierwszy hotel pod szyldem Best Western Plus ma ruszyć jeszcze w tym roku. Będzie nim działający w Samotworze pod Wrocławiem Pałac Alexandrów, zlokalizowany 16 km od centrum Wrocławia i 6 km od rozbudowanego przed mistrzostwami w piłce nożnej lotniska Kopernika.

Pod marką Best Western działa ponad 4 tys. hoteli w ponad 100 krajach. Wszystkie prowadzone są przez franczyzobiorców.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €