Rośnie zysk Wal-Martu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Rzeczpospolita”, Wal-Mart największa na świecie sieć handlowa, odnotowała w IV kwartale roku finansowego 9,2 proc. wzrost zysku netto do 2,2 mld USD. Sprzedaż wzrosła w tym czasie o 13,5 proc. do 64,2 mld USD.

Zyski Wal-Martu wzrosły, ponieważ w okresie recesji Amerykanie szczególnie chętnie kupują towary po obniżonych cenach, w czym specjalizuje się spółka.

Więcej: Rzeczpospolita, 20 luty 2002, „Ekonomia i Rynek”

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €