Znane marki w outletach

Partnerzy City Hell mogą sami w hurtowni wybrać modele ubrań. Każdy z nich może dostosować marki i kolekcje do gustów swoich klientów.
Zatowarowanie w sklepach firmowych – własnych jak i franczyzowych odbywa się wedle ustalonego schematu: do punktów trafiają nowe kolekcje – wiosenno-letnia, a następnie jesienno-zimowa. Przed wejściem kolejnej właściciele organizują wyprzedaże, wedle zasad ustalonych dla całej sieci. Inaczej jest w outletach, w których dostępne są również starsze kolekcje w niższych cenach. Oprócz cenionych marek w sprzedaży znajdują się również te mniej znane.
- Wolę używać określenia mniej ekskluzywne. Oprócz kolekcji takich marek jak Bershka, Stradivarius, Mexx, Tom Tailor, Vero Moda, Riverside oferujemy również ubrania duńskich producentów, m.in. Fransa, Culture, Object, Blend – wymienia Jacek Rucki, brand manager w firmie Outlet Polska, rozwijającej sieć sklepów City Hell. - Zatowarowanie zależy w głównej mierze od naszego partnera. To on dokonuje ostatecznego wyboru spośród oferty naszej hurtowni. Nie ma reguły, która pomogłaby nam określić jaki odsetek stanowią marki „wyższe” w całości zatowarowania. Franczyzobiorcy mają sklepy w różnych miejscowościach. Nie każdy klient detaliczny może sobie pozwolić na zakup marek tego typu, chociaż w outlecie są one proponowane w cenach znacznie niższych od cen w salonach firmowych.
- Po podpisaniu umowy franczyzowej między siecią City Hell a franczyzobiorcą, przygotowana zostaje specyfikacja dotycząca pierwszego zatowarowania sklepu. Dobieramy proporcje ubrań różnych marek jakie powinny znaleźć się w sklepie multibrandowym. Cenne są również sugestie franczyzobiorcy. Zatowarowanie odbywa się zawsze na miejscu w siedzibie głównej w Opolu, gdzie znajduje się hurtownia Outlet Polska. Tutaj franczyzobiorca może spokojnie przejrzeć cały zamawiany towar, sztuka po sztuce – mówi Jacek Rucki.
Po otwarciu sklepu zamówienia składane są wedle zapotrzebowania partnera. Franczyzobiorca znając gusta i portfel klientów będzie mógł dostosować odzież dostarczaną z hurtowni, żeby nie jeździć osobiście na drugi koniec Polski, tylko otrzymywać jej za pośrednictwem kuriera.
Gwarancją sukcesu w branży odzieżowej jest przede wszystkim dobra kolekcja w atrakcyjnej cenie. Rzadko jednak te dwa elementy występują łącznie. Co innego outlety oferujące ubrania markowe – często pochodzą ze starych kolekcji, ale niższa cena działa na klientów jak lep na muchy. I nie ma w tym nic złego, bo każdy zdaje sobie sprawę czym jest outlet. Gorzej jeśli franczyzobiorcy obiecuje się ubrania z górnej półki – a te w większości mają metkę no name, albo owszem – pochodzą od znanych producentów, ale wszystkie ciuchy są w rozmiarze XXL a buty mają numer 48. Skarżą się na to często franczyzobiorcy, dlatego warto zabezpieczyć się odpowiednimi zapisami w umowie franczyzowej.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...