PR na giełdzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Your Image przygotowuje pakiety usług PR dla małych i średnich przedsiębiorstw. Firma realizowała już projekty promocyjne dla firm budowlanych, farmaceutycznych, edukacyjnych. Zestaw działań dopasowany jest do potrzeb klienta oraz jego możliwości budżetowych. Franczyzobiorcy Your Image zajmują się pozyskiwaniem kontraktów na swoim terenie, natomiast centrala prowadzi szkolenia dla nowych współpracowników. Spółka wyrosła spod skrzydeł firmy szkoleniowo-doradczej Lauren Peso Polska, która od kwietnia 2010 roku jest notowana na rynku alternatywnym NewConnect. Debiut giełdowy w połowe czerwca czeka również Your Image.

- Kapitał, który został zgromadzony w ofercie prywatnej w kwocie 500 tys. zł, zgodnie z założeniami, przeznaczony zostanie na rozszerzenie i przystosowanie powierzchni biurowej firmy, zakup sprzętu komputerowego dla ciągle powiększającego się zespołu, budowę silnego działu handlowego firmy oraz szeroko rozumianą promocję marki. Zebrane fundusze wykorzystane zostaną także do rozwoju systemu franczyzowego firmy, którego celem jest stworzenie sieci oddziałów w całym kraju - zapowiada Kamil Kita, prezes zarządu Your Image.

Opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł. Za licencję masterfranczyzową na obszar województwa zapłacimy trzy razy więcej. Opłata bieżąca stanowi ustalony procent od wypracowanego zysku. Franczyzobiorcy nie potrzebują lokalu, ponieważ pracują w terenie. W pakiecie franczyzowym firmy znajdują się m.in.: system CRM ułatwiający współpracę z klientami, zestaw gadżetów reklamowych, szkolenia sprzedażowe i produktowe.

- System franczyzowy w branży PR jest wciąż rozwiązaniem innowacyjnym. Konkurencja na polskim rynku jest ogromna, ale nie ma już branży, w której tak nie jest. Badania wskazują, że Polska – zajmując dziesiąte miejsce pod względem wielkości sprzedaży usług PR - jest wciąż daleko za najbardziej rozwiniętymi krajami Europy. Firmy PR ciągle mogą wiele zaoferować polskim przedsiębiorcom w dziedzinie PR i reklamy. Profesjonalna obsługa klientów pod kątem działań promocyjnych realizowana przez zespół specjalistów z różnych dziedzin marketingu przynosi zamierzone efekty. Jasna i przejrzysta komunikacja jest przecież niezbędna dla każdego uczestnika rynku, zarówno dla małej rodzinnej firmy jak i wielkiego koncernu - dodaje Kamil Kita.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €