PR na giełdzie
Your Image, franczyzodawca świadczący usługi PR, środki pozyskane z debiutu giełdowego zainwestuje w rozbudowę biura.
Your Image przygotowuje pakiety usług PR dla małych i średnich przedsiębiorstw. Firma realizowała już projekty promocyjne dla firm budowlanych, farmaceutycznych, edukacyjnych. Zestaw działań dopasowany jest do potrzeb klienta oraz jego możliwości budżetowych. Franczyzobiorcy Your Image zajmują się pozyskiwaniem kontraktów na swoim terenie, natomiast centrala prowadzi szkolenia dla nowych współpracowników. Spółka wyrosła spod skrzydeł firmy szkoleniowo-doradczej Lauren Peso Polska, która od kwietnia 2010 roku jest notowana na rynku alternatywnym NewConnect. Debiut giełdowy w połowe czerwca czeka również Your Image.
- Kapitał, który został zgromadzony w ofercie prywatnej w kwocie 500 tys. zł, zgodnie z założeniami, przeznaczony zostanie na rozszerzenie i przystosowanie powierzchni biurowej firmy, zakup sprzętu komputerowego dla ciągle powiększającego się zespołu, budowę silnego działu handlowego firmy oraz szeroko rozumianą promocję marki. Zebrane fundusze wykorzystane zostaną także do rozwoju systemu franczyzowego firmy, którego celem jest stworzenie sieci oddziałów w całym kraju - zapowiada Kamil Kita, prezes zarządu Your Image.
Opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł. Za licencję masterfranczyzową na obszar województwa zapłacimy trzy razy więcej. Opłata bieżąca stanowi ustalony procent od wypracowanego zysku. Franczyzobiorcy nie potrzebują lokalu, ponieważ pracują w terenie. W pakiecie franczyzowym firmy znajdują się m.in.: system CRM ułatwiający współpracę z klientami, zestaw gadżetów reklamowych, szkolenia sprzedażowe i produktowe.
- System franczyzowy w branży PR jest wciąż rozwiązaniem innowacyjnym. Konkurencja na polskim rynku jest ogromna, ale nie ma już branży, w której tak nie jest. Badania wskazują, że Polska – zajmując dziesiąte miejsce pod względem wielkości sprzedaży usług PR - jest wciąż daleko za najbardziej rozwiniętymi krajami Europy. Firmy PR ciągle mogą wiele zaoferować polskim przedsiębiorcom w dziedzinie PR i reklamy. Profesjonalna obsługa klientów pod kątem działań promocyjnych realizowana przez zespół specjalistów z różnych dziedzin marketingu przynosi zamierzone efekty. Jasna i przejrzysta komunikacja jest przecież niezbędna dla każdego uczestnika rynku, zarówno dla małej rodzinnej firmy jak i wielkiego koncernu - dodaje Kamil Kita.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


