Supermarket i myjnia w duecie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Notowana na NewConnect wrocławska spółka Auto-Spa uruchomiła 33. myjnię bezdotykową. Najnowszy obiekt ruszył w Pabianicach przy hipermarkecie Tesco. To już druga myjnia z logo Auto-Spa w województwie łódzkim.
Spośród wszystkich myjni działających pod marką Auto-Spa, 8 to jednostki franczyzowe. Klienci firmy mają do dyspozycji łącznie ponad 130 stanowisk myjących. Spółka dąży do zbudowania największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych. Kluczowym elementem strategii firmy jest pozyskiwanie najbardziej atrakcyjnych lokalizacji, o wzmożonym ruchu samochodowym. Auto-Spa współpracuje już w tym zakresie z sieciami hiper i supermarketów Tesco oraz Polomarket.

Firma jest pierwszym franczyzodawcą w Polsce, który oferuje swoim partnerom kredyt na uruchomienie myjni. Z franczyzobiorcą zawierana jest umowa leasingu operacyjnego, której spłata rozpoczyna się po 12 miesiącach karencji. W pierwszym roku funkcjonowania myjni franczyzobiorca pokrywa jedynie bieżące koszty działalności. Franczyzobiorca staje się właścicielem myjni po spłaceniu ostatniej raty leasingowej, która przypada na koniec 7 roku umowy. Swoim partnerom sieć oferuje kilka wariantów współpracy. Franczyzobiorca może zakupić licencję na gotową myjnię w wybranej lokalizacji lub zbudować własną.

W Polsce działa ok. 5 tys. myjni samochodowych, co piąta jest bezdotykowa. Rocznie powstaje 300-500 obiektów, gdzie kierowcy mogą umyć swój pojazd. W zależności od liczby stanowisk całkowity koszt budowy i uruchomienia trzystanowiskowej myjni bezdotykowej Auto-Spa to około 500 tys. zł.

(emka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €