Ostrzą zęby na klienta

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Adolesense specjalizuje się w zabiegach fotodepilacji oraz fotoodmładzania. W ofercie znajduje się także redukcja przebarwień, leczenie trądziku, lifting, liposukcja ultradźwiękowa, a już wkrótce zabieg wybielania zębów.

– Ten typ zabiegów wydaje nam się bardzo interesujący ze względu na wysoką skuteczność, taką jak wybielanie u dentysty, natomiast przy znacznie bardziej przystępnej cenie. To może się spodobać klientom – mówi Adam Kaczmarz, menedżer ds. franczyzy Adolesense.

W sieci działa pięć placówek, w tym trzy franczyzowe.

– Planujemy uruchomienie jeszcze trzech placówek franczyzowych w miastach liczących powyżej 200 tys. mieszkańców – mówi Adam Kaczmarz. – Koncentrujemy się także na wzbogacaniu oferty o nowe zabiegi kosmetyczne. Konkurencja na rynku nie śpi i co jakiś czas wprowadza zmiany w swoich usługach i produktach. Motywuje nas to do ciągłego rozwoju i podążania za trendami, których oczekują od nas klienci.

Lokal, w którym może powstać salon Adolesense powinien mieć co najmniej 35 m2, opłata wstępna wynosi 52 tys. zł. Dodatkowo, co miesiąc franczyzobiorca odprowadza do centrali 1 tys. zł, z czego 600 zł to opłata bieżąca, a 400 zł przeznaczone jest na działania marketingowe.

Wymogi dotyczące partnera zależą od funkcji, jaką zamierza on spełniać – czy pozostanie wyłącznie inwestorem, czy też zamierza aktywnie włączyć się w prace salonu Adolesense. W drugim przypadku franczyzobiorcę czeka seria szkoleń.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €