Aroma Espresso Bar ma pierwszego franczyzobiorcę

Międzynarodowa marka zadomawia się nad Wisłą. Partnerska kawiarnia w Warszawie będzie otwarta w grudniu.
Wywodząca się z Izraela międzynarodowa sieć kawiarni weszła do Polski na początku roku. Jak dotąd uruchomiła dwie placówki własne w warszawskim Śródmieściu. Obecnie trwają prace remontowe w kolejnej lokalizacji – pierwszej, którą zarządzać ma franczyzobiorca.
- Otwarcie jest planowane na grudzień. Mogę zdradzić, że pracujemy obecnie nad jeszcze jednym punktem, tym razem na Mokotowie. W najbliższym czasie w Warszawie chcemy uruchomić łącznie pięć kawiarni – mówi Sylwia Zacharska, dyrektor ds. rozwoju i franczyzy Aroma Espresso Bar.
W 2013 marka zawita do kolejnych dużych miast – Poznania, Katowic, Wrocławia i Krakowa. Kandydatów na franczyzobiorców czeka wcześniej szkolenie. Franczyzodawca wspiera franczyzobiorców, którzy zdecydują się otworzyć lokale w tych miastach w pozyskaniu lokalizacji, przygotowaniu projektu i nadzorze inwestycji.
- W czasie kursu franczyzobiorca poznaje biznes od podszewki. Pod bacznym okiem trenerów pracuje za kasą, odbiera dostawy towaru, poznaje proces przygotowania potraw i obsługi klienta. W ten sposób zdobywa pełną wiedzę o zasadach prowadzenia kawiarni pod marką Aroma Espresso Bar – mówi Zacharska.
Po zakończeniu szkolenia jest ona skrupulatnie weryfikowana przez operatora sieci.
- Nie odpuszczamy żadnemu franczyzobiorcy – żartuje Zacharska. - Musimy mieć pewność, że nasz partner jest w stu procentach gotowy do przejęcia kawiarni.
Dbałość o zachowanie standardów i wysoki poziom kontroli franczyzobiorców to znak firmowy Aroma Espresso Bar. Przejawia się m.in. w fakcie, że to franczyzodawca troszczy się o zatrudnienie w placówkach franczyzowych - kończąc szkolenie kandydat na franczyzobiorcę przyjmuje wyszkolony personel i kierownika kawiarni.W systemach partnerskich to dość rzadkie rozwiązanie, bo franczyza jako koncepcja prowadzenia własnego biznesu wymaga również zapewnienia swobody decydowania po stronie biorcy licencji.
- Franczyzobiorcy kupują patent na skuteczny biznes i know-how międzynarodowej sieci. My mamy wiedzę również na temat tego, jacy pracownicy zapewnią przedsiębiorcy sukces - tłumaczy Sylwia Zacharska. - Standardy w Aroma Espresso Bar pozwalają z powodzeniem prowadzić restaurację nawet tym przedsiębiorcom, którzy wcześniej nie mieli doświadczenia w gastronomii. W interesie każdego partnera pracuje sztab ludzi, którzy pomagają i kontrolują. Sprzedaż licencji to jedno, ale prawdziwy klucz do sukcesu stanowi ciągła opieka nad franczyzobiorcami.
Kwota inwestycji zależy od wielkości lokalu i usytuowania. W przypadku dużych miast trzeba się liczyć z całkowitą kwotą inwestycji w wysokości 600 tys. zł.
- Opłaty franczyzowe uzależnione są od poziomu osiąganych obrotów, jednak na razie nie chcemy podawać szczegółów. W lipcu uruchamiamy pierwszą placówkę partnerską w Polsce i wówczas będziemy publicznie rozmawiać o zasadach współpracy franczyzowej – zapowiada dyrektor ds. rozwoju sieci.
Aroma Espresso Bar chce utrzymać obecne tempo rozwoju w następnych latach. Sieć stawia na „uliczne” lokalizacje, choć niektóre lokale otwierane będą również w galeriach handlowych – tam jednak w niezależnych lokalizacjach, poza food courtami.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej