Franczyza dobrze zaprogramowana

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właścicielem marki jest firma RoboNet, która działa na rynku od 2006 roku.
- W czasie zajęć największy nacisk kładziemy na rozwój kreatywności i rozbudzanie wyobraźni dzieci, które uczą się obserwować i rozumieć świat. Dzięki wykorzystaniu klocków Lego zajęcia są przyjazne i zrozumiałe nawet dla sześciolatków – mówi prezes RoboNet, Adam Barzowski. - Nauka przez zabawę, to najlepszy sposób na zmniejszenie obaw dzieci przed szkołą i pokazanie im, że nauka może być po prostu fajna.

Mali pasjonaci techniki mogą pogłębiać swoją wiedzę w kilkudziesięciu punktach działających na terenie Trójmiasta, aglomeracji Śląskiej oraz w Warszawie i jej okolicach. Od prawie dwóch lat działa również placówka franczyzowa w Toruniu, która posłużyła firmie do testów modelu biznesowego.

Przyszły franczyzobiorca RoboCamp musi przygotować się na inwestycję rzędu 30 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci to 10 tys. zł, a opłata bieżąca, to 10 proc. obrotu. Franczyzobiorca otrzymuje dostęp do systemu IT przeznaczonego do obsługi placówek RoboCamp oraz do systemu e-learningowego wykorzystywanego przez lektorów i uczestników podczas zajęć. Nowy punk ma pełne wsparcie centralnego Biura Obsługi Klienta i zostaje włączony w działania marketingowe, np. akcje reklamowe, czy mailingi.

Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą również szereg szkoleń sprzedażowych, dydaktycznych oraz z zakresu obsługi klienta. Mogą oni również skorzystać ze wsparcia dydaktyków i psychologów, którzy pomogą im w pracy z dziećmi.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €