Łasuch

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ten krótki czas jednak wystarczył, aby zweryfikować tę „sieć”. Najpierw okazało się, ze nie stać jej na opłacenie faktury za wpis, potem – że nie ma siedziby lub właściciel specjalnie nie odbiera korespondencji, bowiem wszystkie list wracały z adnotacją „adresata nie zastano”. Firma nie miała tez logo. Mamy podejrzenia, czy nie padła na poziomie pomysłu.

Łasuch przedstawiał się jako sieć cukierni. Sprawdziliśmy. Niestety nie udało nam się natknąć na obiekty tej sieci. W każdym razie przestrzegamy potencjalnych biorców – nie warto być łasuchem.

Arkadiusz Słodkowski
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €