Nowa strategia Muszkieterów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Puls Biznesu”, sieć Muszkieterów, zarządzająca w naszym kraju 70 supermarketami Intermarche i Bricomarche, otworzyła pierwszą w Polsce stację benzynową pod swoim logo. Powstała ona w Zielonej Górze, przy supermarkecie spożywczym Intermarche.

Przedstawiciele firmy zapowiadają, że już wkrótce nieduże stacje paliwowe z logo Muszkieterów powstaną przy sklepach Intermarche w Kamiennej Górze, Grudziądzu, Jarocinie, Namysłowie, Lęborku i Wieluniu. Budowa siedmiu stacji pochłonie około 5,5 mln zł.

- Decyzja o budowie stacji podejmowana jest wyłącznie przez właściciela sklepu wchodzącego w skład sieci. Często na przeszkodzie stoją warunki zabudowy terenu. Ceny na stacjach Muszkieterów mają być niskie, i mają przyciągać klientów do sklepów – mówi Magdalena Bielak z Muszkieterów.

We Francji, skąd pochodzą Muszkieterowie, pierwsze stacje benzynowe grupy zaczęły powstawać w latach 70. Obecnie ponad 1,7 tys. obiektów uzupełnia ofertę sklepów. Poza Francją stacje paliw przy sklepach wprowadzili też Muszkieterowie hiszpańscy i portugalscy.

Więcej: Ryszard Gromadzki, Puls Biznesu, 13 luty 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €