Alka stawia na rozwój

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Prawo i Gospodarka”, Słupska Fabryka Obuwia Alka wchodząca w skład grupy kapitałowej Przedsiębiorstwo Obrotu Towarowego But-S, zamierza zainwestować do 2010 roku 113 mln zł w zwiększenie zdolności produkcyjnych oraz rozwój sieci sklepów.

Celem strategicznym firmy jest rozwój ogólnopolskiej sieci dystrybucji. Koszty otwarcia jednego sklepu szacowane są średnio na 550 tys. zł. Obecnie firma dysponuje 27 salonami obuwniczymi w 16 miastach Polski. W ciągu najbliższych ośmiu lat ich liczba ma wzrosnąć do ok. 170 sklepów. W nowo utworzonych salonach docelowo będzie pracować 1730 osób.

Więcej: Ewa Andrzejewska, Prawo i Gospodarka, 14 luty 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €