McDonald’s
nie dla franczyzobiorcy

Wkrótce w stolicy ruszy największa w Polsce restauracja znanego fast foodu - obsłuży 5 tys. klientów dziennie.
Setka pracowników na zapleczu i przy 12 kasach znajdzie zatrudnienie w największej restauracji McDonald's, która powstanie w strefie kibica przed Pałacem Kultury. Fast food będzie otwarty w godzinach od 10 do 1 w nocy, a nawet do 4 rano w dniu rozgrywania meczów. W przeciwieństwie do tradycyjnych restauracji sieciowych w nowym lokalu nie będzie można usiąść, bowiem posiłki będą serwowane na wynos. Fani futbolu odwiedzą punkt już na dzień przed rozpoczęciem EURO, czyli 7. czerwca. Dzień po zakończeniu sportowej imprezy hala zostanie rozebrana. Strefa kibica o powierzchni 120 tys. m2 jest w stanie przyjąć 100 tys. kibiców. Część z nich trafi do nietypowego McDonald'sa.
Obecność sieci w tak prestiżowej lokalizacji to z pewnością sukces polskiego oddziału McDonald's. Pomijając kwestie finansowe - potencjalne zyski, które przyniesie otwarta przez miesiąc restauracja, trzeba pamiętać o budowaniu wizerunku. Przedsięwzięcie, jakim jest EURO 2012 to także szansa dla innych gastronomicznych marek. Międzynarodowi goście odwiedzą nie tylko znane na całym świecie sieci: McDonald's, Subway czy KFC, ale także polskiego Sphinxa, Piwiarnię Warki i Mr Hamburgera.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej