Dwa Kroki do Rumunii

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W Polsce Grupa Metro walczy o dominację na rynku handlowym z Eurocashem i Jeronimo Martins, ale równolegle pracuje nad ekspansją na innych środkowo-europejskich rynkach. Niemiecka sieć handlowa wprowadziła do Rumunii sieć franczyzową pod nazwą La Doi Pasi, co w tłumaczeniu na język polski oznacza Dwa Kroki.

Do sieci przystąpiło już ok. 200 sklepów. Już wcześniej Metro Cash & Carry Rumunia pozyskiwała partnerów w ramach projektu partnerskiego. La Doi Pasi ma być jego płynną kontynuacją.

- Planujemy dotrzeć do 70 tys. tradycyjnych sklepów działających na rynku rumuńskim. Dostrzegamy w nim wielki potencjał dla rozwoju naszego konceptu franczyzowego – twierdzą przedstawiciele rumuńskiego oddziału Metro Cash & Carry.

Tymczasem nad Wisłą Odido, koncept zarządzany przez należącą do Grupy Metro spółkę Makro Cash & Carry, otworzył pod swoim szyldem już blisko tysiąc sklepów. Prezes polskiego oddziału Makro jest jednak ostrożny w kwestii deklaracji o planach rozwoju sieci.

- Proszę nie oczekiwać, ze po kilku miesiącach od objęcia stanowiska będę się zwierzał z wizji w rodzaju: „za pięć lat będziemy numerem jeden na rynku”. Według mnie jest to niezasadne – przyznaje menedżer. - Byłbym natomiast dumny, gdybym za kilka lat mógł stwierdzić, że nasza marka jest dla klientów czytelna i każdy z partnerów wie, po co wiąże się z Makro. Jesteśmy rzetelną firmą, a współpraca z nami opiera się na jasnych zasadach.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €