Podwiozą pod stadion

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Global Rent a Car od 2007 roku buduje w naszym kraju sieć wypożyczalni samochodów. W swojej ofercie posiada auta marek takich jak Toyota, BMW oraz Opel. Firma współpracuje obecnie z 16 partnerami na terenie Polski, którzy prowadzą ponad 70 oddziałów. Budowana sieć opiera się wyłącznie na punktach franczyzowych.
- Uruchamianie kolejnych placówek partnerskich jest jednym z elementów naszej strategii rozwoju na ten rok. Monitorujemy wnikliwie sytuację na rynku, biorąc pod uwagę tak naszą działalność jak i poczynania konkurencji. Ze szczególną uwagą przyglądamy się regionom na południu kraju oraz niektórym województwom wschodnim, gdzie naszych oddziałów funkcjonuje najmniej – mówi Agnieszka Drzymała-Feć, dyrektor Global Rent a Car.

Firma liczy na zwiększenie obrotów podczas Euro 2012, dlatego chce się do tej imprezy optymalnie przygotować, m.in. poprzez dopasowanie swojej oferty do wymagań kibiców. Osobnym torem rozwija także projekt udostępnienia klientom samochodów dostawczych.

- Nie kryjemy planów ekspansji na rynki zagraniczne. W pierwszej kolejności interesują nas miasta europejskie jak Berlin czy Praga – dodaje Agnieszka Drzymała-Feć. - Drugim zadaniem, z którym chcemy zmierzyć się w najbliższym czasie jest wzbogacenie proponowanej przez nas floty o interesujące dla klientów modele aut.

Wypożyczalnia Global Rent a Car to przede wszystkim zaplecze biurowe oraz parking dopasowany wielkością do planowanej docelowo ilości samochodów. Wbrew pozorom centra wielkich miast nie zawsze są optymalnymi miejscami na dla tego rodzaju działalności. Kluczowa jest łatwość dojazdu oraz odległość węzłów komunikacyjnych transportu międzynarodowego. Inwestycja we własną wypożyczalnię pod szyldem sieci to min. 30 tys. zł.

- Sezonowość w naszej branży występuje i jest bezpośrednio związana z okresami wzmożonej migracji ludności. Można tu wskazać coroczne szczyty aktywności takie jak wakacje letnie i zimowe oraz święta i długie weekendy. Zwiększony ruch na drogach to niestety także zwiększona ilość kolizji. Firmy świadczące usługi assistance często korzystają z naszych usług – komentuje Agnieszka Drzymała-Feć.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €