Sukces finansowy adidasa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wzrost zysków w porównaniu z 2000 rokiem jest rezultatem zwiększenia sprzedaży wszystkich produktów składających się na ofertę firmy. Do osiągnięcia rekordu przyczyniła się także lepsza sprzedaż w Europie i Azji - obok zwyczajowo najlepszej Ameryki Północnej.

Zysk netto wyniósł 208 milionów euro. Rezultat jest lepszy o 15% od zeszłorocznego. Drugim powodem wzrostu zysków, oprócz zwiększenia sprzedaży, była redukcja kosztów operacyjnych - zwłaszcza zmniejszenie wydatków na marketing.

Zarząd adidas-Salomon - podobnie jak w 2001 roku - zaproponował akcjonariuszom dywidendę w wysokości 0.92 euro za akcję.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €