Lekcja biznesu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Do końca roku do 12 istniejących już szkół językowych Open School dołączyć ma sześć kolejnych. Dwa otwarcia zaplanowane są na wrzesień. Franczyzobiorcy poprowadzą nowe punkty w Poznaniu i Szczecinie.

Podobnie jak pozostałe filie, nowe placówki będą uczyły klientów indywidualnych, zajmowały się szkoleniami dla biznesu oraz tłumaczeniami. Usługi dla biznesu są świadczone pod dwoma markami: Open Business Academy (klientami są m.in. pracownicy firm Decatlon i Kamis) oraz Open Translations odpowiedzialny za tłumaczenia.

W całej Polsce działa 12 Akademii Językowych Open School.

- Nasi franczyzobiorcy mogą świadczyć trzy różne usługi w ramach jednej opłaty franczyzowej. Dzięki temu modelowi biznesowemu inwestorzy związani z sieci Open School są bardziej stabilni finansowo, a dzięki zróżnicowanym przychodom łagodniej reagują na zmiany rynkowe - mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor sieci Open School.

Wysokość opłaty franczyzowej zależy od wielkości i potencjału miasta. Na przykład koszt uruchomienia Akademii Językowej Open School w mieście liczącym 150 tys. mieszkańców to wydatek rzędu 45-60 tys. zł. Pakiet franczyzowy obejmuje szkolenia dla kadry zarządzającej oraz pracowników administracyjnych. Partnerzy mogą skorzystać również z usług grafika, projektanta wnętrz, firmy reklamowej oraz z rabatów na podręczniki i inne materiały dydaktyczne.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €