PKN Orlen rozwija sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, PKN zdecydował, że nie będzie już sprzedawał paliw pod szyldem CPN. Koncern ma 1346 własnych stacji, kolejne 632 działają w sieci patronackiej Petrochemia Płock.

Planowane zmiany maja na celu zapewnić spółce utrzymanie dominującej pozycji na rynku. Wiceprezes koncernu Jarosław Tyc tłumaczy, że najłatwiej będzie to zrobić, właśnie ujednolicając wygląd stacji. Z badań przeprowadzonych przez koncern wynika bowiem np., że tylko zmiana szyldu CPN na Orlen przyniesie zwiększenie sprzedaży paliwa o blisko 20 proc.

Koncern nadal będzie inwestował w nowe placówki, a pozbywał się tych, które nie spełniają oczekiwań. W planach jest również stworzenie sieci franchisingowej stacji benzynowych, które uzupełniałyby sieć własną Orlenu.

Więcej: Dariusz Malinowski, Gazeta Wyborcza, 1 lutego 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €