Zarabiają jak z nut

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kreatywka prowadzi zajęcia umuzykalniające dla niemowlaków i dzieci do 5. roku życia oparte na autorskim programie. Maluchy wraz z rodzicami i instruktorką spotykają się raz w tygodniu i przez 60 minut poprzez zabawę poznają świat muzyki oraz eksperymentują z rekwizytami i instrumentami.
- W tym roku, oprócz stałej oferty ogólnorozwojowych zajęć dla najmłodszych wprowadzamy nowe projekty – mówi Beata Kołodziejczyk, pomysłodawczyni i właścicielka Kreatywki. – Będą to zajęcia umuzykalniające w przedszkolach zastępujące rytmikę dla 3, 4 i 5 latków. Będziemy kontynuować cykle niekomercyjnych koncertów Kreatywki z muzyką klasyczną dla najmłodszych, gdzie występują profesjonalni muzycy oraz uczniowie szkół muzycznych, a dzieci przeżywają muzykę na żywo.

Firma co miesiąc otwiera średnio dwa punkty franczyzowe. Do współpracy zaprasza przedsiębiorców z całej Polski, zarówno z dużych miast, jak i małych miejscowości. W marcu zostaną uruchomione placówki w Rybniku i Wodzisławiu Śląskim, w kwietniu planowane są otwarcia w Piotrkowie Trybunalskim i Płocku.

Najtańsza licencja sieci Kreatywka, na obszar do 30 tys. mieszkańców, kosztuje 3 tys. zł. W zamian za przystąpienie do sieci, centrala oferuje szkolenie franczyzobiorcy i instruktora, doradztwo, know-how oraz dostęp do programu zarządzającego zapisami on-line. Franczyzobiorca na własny koszt kupuje instrumenty i pomoc dydaktyczną oraz materiały reklamowe. Dodatkowo biorca licencji wnosi comiesięczną opłatę bieżącą w wysokości minimum 400 zł netto.

W 2010 roku pierwszy raz od sześciu lat spadła liczba rodzących się dzieci. W 2009 roku urodziło się w naszym kraju 419,4 tys. dzieci, zaś rok później tylko 413,3 tys. Odwrócenie tendencji wzrostowej urodzeń nie jest dobrym sygnałem. Polska, pod tym względem, słabo prezentuje się także w międzynarodowych porównaniach. W ubiegłym roku zajęliśmy 209. miejsce na 223 kraje w klasyfikacji The Word Factbook, jeśli chodzi o wskaźnik dzietności.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €