Z ziemi włoskiej do Polski

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Segafredo Zanetti powstał w 1988 roku. Firma produkuje kawę oraz urządzenia do jej parzenia, w tym młynki i ekspresy. Segafredo Zanetti sprzedaje rocznie 7 miliardów filiżanek kawy w 400 placówkach. Od 2008 roku w Gdańsku działa pierwsza otwarta w Polsce kawiarnia. Dobre wyniki finansowe punktu sprawiły, że włoska marka planuje dzięki franczyzie zaistnieć na dworcach, lotniskach i w galeriach handlowych dużych miastach.

- Gdańska kawiarnia prowadzona jest również przez franczyzobiorcę. Lokal znajduje się w sąsiedztwie hotelu Hilton, blisko Starówki. Dzięki temu punkt odwiedza wielu zagranicznych gości, którzy znają markę z innych państw. Klienci na całym świecie mogą wypić kawę o tym samym smaku. Jako właściciel licencji na Polskę odpowiadamy za rozwój sieci i jej wizerunek. Dlatego starannie dobieramy franczyzobiorców i przykładamy dużą wagę do lokalizacji kawiarni – mówi Mirosław Klinowski, dyrektor handlowy Segafredo Zanetti Poland.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 20 tys. euro. Partner otrzymuje prawo do używania logo, sprzęt do parzenia kawy, porcelanę do jej serwowania oraz materiały marketingowe. Pracownicy uczestniczą w regularnych szkoleniach. Urządzenie metra kwadratowego lokalu to wydatek rzędu 1-1,5 tys. euro. Optymalna powierzchnia kawiarni waha się między 80-120 m2.

- W naszym systemie franczyzowym partner może korzystać z oferty dostawców innych produktów: piwa, soków oraz przekąsek – dodaje Mirosław Klinowski.

(dw)

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €