Franczyza uskrzydla

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Nasz pomysł na biznes sprawdził się w trzech przedszkolach własnych, teraz chcemy rozpropagować markę poprzez franczyzę. Przedszkola stają się rentowne po 2-3 kwartałach, więc naszym partnerom taka inwestycja będzie się opłacać – mówi Piotr Gałka z firmy Koliberek. – Chcielibyśmy, aby w roku 2012 powstało 5-10 obiektów działających na licencji. W pierwszej kolejności szukamy franczyzobiorców w województwie łódzkim, ale jesteśmy gotowi na propozycje z całej Polski.

Przy założeniu, że franczyzobiorca dysponuje lokalem, który nie wymaga generalnego remontu, a jedynie niezbędnych zabiegów adaptacyjnych, wydatki, jakie trzeba ponieść, aby dostosować obiekt do standardu sieci nie powinny przekroczyć 100 tys. zł. W kwotę wliczona jest wstępna opłata licencyjna, która wynosi 30 tys. zł i częściowo pokrywa koszt wyposażenia placówki w meble, zabawki i materiały reklamowe.

Franczyzodawca będzie pobierał comiesięczną opłatę bieżącą na poziomie 6 proc. z przychodu franczyzobiorcy. Partner Koliberka zobowiązuje się również do opłacania składek na fundusz marketingowy w wysokości 250 zł miesięcznie.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €