Sezon na drogerie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Prace nad dostosowaniem formatu Aster do potrzeb współpracy partnerskiej mają zakończyć się jeszcze w tym miesiącu, a debiut nowej oferty zaplanowany jest na początek marca – wyjaśnia Grzegorz Nędza, wiceprezes zarządu ds. operacji dystrybucyjnych spółki Interchem.

Markety drogeryjne Aster mają od 300 do 500 m2 powierzchni sprzedażowej. Można je spotkać w miejscowościach liczących 10-50 tys. mieszkańców. Interchem zapowiada, że do końca 2013 roku będzie działało 100 partnerskich drogerii Aster. Firma liczy na współpracę przede wszystkim z nowo powstającymi drogeriami.

Oprócz rozwijanych we franczyzie drogerii A'propos i przygotowywanych do franczyzowego debiutu drogerii Aster spółka Interchem zarządza również siecią drogerii Natura. Pod logo Aster i Natura funkcjonuje dziś około 400 drogerii, A'propos to 72 placówki działające w trzech formatach.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €