Wyspa to za mało

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Do tej pory jedynymi punktami sprzedaży Aromanti, oferującej francuskie zapachy do wnętrz, były otwarte stoiska w centrach handlowych, czyli tzw. wyspy. Jednak ze względu na systematycznie wzbogacaną ofertę, właściciele postanowili wprowadzić koncept sklepowy.

Nasze produkty przestają mieścić się na wyspie i musimy przygotować model zamkniętego sklepu. W swojej ofercie posiadamy produkty trzech francuskich firm: Clem, Procado oraz Deco Sable. Klienci mogą już wybierać spośród 88 zapachów – tłumaczy Krzysztof Plitnik, prezes zarządu Aromanti.

Pierwszy sklep Aromanti ma powstać w Warszawie w pierwszej połowie 2012 roku. Będzie to placówka własna. Jednak "shop koncept" to propozycja skierowana również do franczyzobiorców. Obecnie każdy zainteresowany współpracą z Aromanti ma do wyboru otwarcie „Pachnącej Wyspy” lub sklepu. W przypadku otwierania mniejszego punktu sprzedaży, kwota inwestycji wynosi koło 50 tys. zł. Koszt otwarcia sklepu będzie wyższy ze względu na większą powierzchnię pomieszczenia. „Pachnące Wyspy” zajmują około 7 m2. Przewidywana wielkość sklepu to 30 m2. Wzrośnie również koszt zatowarowania. Dawca licencji pomaga jednak w uzyskaniu dofinansowania przeznaczonego na otwarcie punktu sprzedaży. Franczyzobiorcy objęci są specjalnym programem w FM Banku umożliwiającym uzyskanie pomocy finansowej do kwoty 45 tys. zł w ciągu 14 dni od podpisania umowy franczyzowej.

(asz, awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €