Array ( [article] => Array ( [pid] => 48100 [country] => pl [article_id] => 6678 [article_date] => 2012-02-01 [articletype_id] => 1 [article_title] => Za dużo salonów depilacji [article_intro] => W Warszawie zamknęło się już kilka salonów fotodepilacji. Yasumi Epil zapewnia, że wie, jak chronić swoich partnerów przed konkurencją. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 9 [img_photo_description] => Sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładzania Yasumi epil liczy 47 placówek. [secret] => scrtk8c53b45082c95331ab756cfdd261f10e [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => beauty i fitness [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => duzo-salonow-depilacji [article_title_striped] => Za dużo salonów depilacji [dir] => article [article_text_photo] =>

Moda na fotodepilację i fotoodmładzanie wdarła się do Polski przebojem pod koniec ubiegłej dekady i zyskała wielu sympatyków - zarówno wśród klientów, jak i przedsiębiorców, którzy w nowym trendzie zwietrzyli pomysł na biznes. Dziś sieci oferujące tego rodzaju usługi rosną jednak coraz wolniej. No+vello, lider rynku, w 2010 roku otworzył 89 salonów, w 2011 miał ich już ponad 100, ale ostatecznie zakończył rok poniżej tej liczby.

Najtrudniejszy jest rynek warszawski, który stał się w Polsce głównym obiektem zainteresowania zarówno sieci, jak i niezrzeszonych salonów kosmetycznych. Wysokie nasycenie rynku i osłabiony przez kryzys popyt spowodowały, że część przedsiębiorców musiała zrezygnować z działalności. Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju w sieci Yasumi Epil przyznaje, że jego firma zabezpieczyła się na taką ewentualność.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

- Od początku działalności mieliśmy ścisłe założenia dotyczące wyłączności terytorialnej poszczególnych franczyzobiorców. Dlatego ostatniego partnera w stolicy przyjęliśmy do sieci Yasumi epil w połowie ubiegłego roku i od tamtej pory nie nawiązujemy już współpracy z nowymi biorcami licencji na ten projekt w Warszawie – mówi Kołecki.

Yasumi epil na spowolnienie przyrostu placówek nie narzeka. W lipcu właściciele marki zapowiadali, że do końca 2011 roku otworzą w sumie 25 salonów fotodepilacji i fotoodmładzania. Plan udało się zrealizować z nawiązką - dziś mają już 47 punktów.

- Po pierwsze klientami naszych salonów od początku były osoby zamożniejsze, które nawet w czasie gorszej koniunktury gospodarczej dysponują relatywnie dużą siłą nabywczą – mówi Artur Kołecki. - Po drugie, mieliśmy świadomość, że ścisła specjalizacja w tej branży może być niebezpieczna dla biorcy. Dlatego oprócz fotoepilacji i fotoodmładzania powiększyliśmy naszą ofertę o całą gamę innych, pokrewnych usług, nie ograniczając w tym zakresie naszych partnerów.

 

Yasumi ma w swoim portfolio trzy sieciowe marki – fotoepilacyjny Yasumi epil, gabinety wyszczuplania i modelowania sylwetki Yasumi Slim, oraz najstarszy z nich, projekt partnerski pod logo Instytut Zdrowia i Urody.

(gum)

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>

Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/6678/duzo-salonow-depilacji/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 70181 [country_item] => pl [description] => Sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładzania Yasumi epil liczy 47 placówek. [path] => 12d/683/yasumi-epil-recepcja.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 282 [itemserver_id] => 19777 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72947 [country_item] => pl [description] => Sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładzania Yasumi epil liczy 47 placówek. [path] => 15d/da2/yasumi.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 22360 ) ) ) [og_image] => 12d/683/yasumi-epil-recepcja.jpg [article_date_formated] => 01.02.2012 [article_day] => Środa [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 70181 [country_item] => pl [description] => Sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładzania Yasumi epil liczy 47 placówek. [path] => 12d/683/yasumi-epil-recepcja.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 282 [itemserver_id] => 19777 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 70181 [country_item] => pl [description] => Sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładzania Yasumi epil liczy 47 placówek. [path] => 12d/683/yasumi-epil-recepcja.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 282 [itemserver_id] => 19777 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Yasumi Instytut Zdrowia i Urody [id] => 571 [type] => 9 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 200000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA [name_length] => 31 [link] => /franczyza/571/yasumi-instytut-zdrowia-urody/ [investmentFormatted] => 200 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85374 [country_item] => pl [description] => [path] => 87c/f20/yasumi.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 125 [itemserver_id] => 34819 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 181248 [country_item] => pl [description] => [path] => 1c7/a06/screenshot_2021-05-04_at_13-1.45.32.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1436 [img_height] => 952 [itemserver_id] => 44903 ) [1] => Array ( [pid] => 181245 [country_item] => pl [description] => [path] => 14d/74a/screenshot_2021-05-04_at_13-1.46.01.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1561 [img_height] => 1127 [itemserver_id] => 44900 ) [2] => Array ( [pid] => 181244 [country_item] => pl [description] => [path] => a00/ca7/screenshot_2021-05-04_at_13-1.45.48.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1441 [img_height] => 808 [itemserver_id] => 44899 ) [3] => Array ( [pid] => 181246 [country_item] => pl [description] => [path] => d5b/01a/screenshot_2021-05-04_at_13-1.46.14.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1525 [img_height] => 1091 [itemserver_id] => 44901 ) [4] => Array ( [pid] => 181247 [country_item] => pl [description] => [path] => f7d/e0c/screenshot_2021-05-04_at_13-1.46.24.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 838 [itemserver_id] => 44902 ) ) ) ) ) )

Za dużo salonów depilacji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Moda na fotodepilację i fotoodmładzanie wdarła się do Polski przebojem pod koniec ubiegłej dekady i zyskała wielu sympatyków - zarówno wśród klientów, jak i przedsiębiorców, którzy w nowym trendzie zwietrzyli pomysł na biznes. Dziś sieci oferujące tego rodzaju usługi rosną jednak coraz wolniej. No+vello, lider rynku, w 2010 roku otworzył 89 salonów, w 2011 miał ich już ponad 100, ale ostatecznie zakończył rok poniżej tej liczby.

Najtrudniejszy jest rynek warszawski, który stał się w Polsce głównym obiektem zainteresowania zarówno sieci, jak i niezrzeszonych salonów kosmetycznych. Wysokie nasycenie rynku i osłabiony przez kryzys popyt spowodowały, że część przedsiębiorców musiała zrezygnować z działalności. Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju w sieci Yasumi Epil przyznaje, że jego firma zabezpieczyła się na taką ewentualność.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

- Od początku działalności mieliśmy ścisłe założenia dotyczące wyłączności terytorialnej poszczególnych franczyzobiorców. Dlatego ostatniego partnera w stolicy przyjęliśmy do sieci Yasumi epil w połowie ubiegłego roku i od tamtej pory nie nawiązujemy już współpracy z nowymi biorcami licencji na ten projekt w Warszawie – mówi Kołecki.

Yasumi epil na spowolnienie przyrostu placówek nie narzeka. W lipcu właściciele marki zapowiadali, że do końca 2011 roku otworzą w sumie 25 salonów fotodepilacji i fotoodmładzania. Plan udało się zrealizować z nawiązką - dziś mają już 47 punktów.

- Po pierwsze klientami naszych salonów od początku były osoby zamożniejsze, które nawet w czasie gorszej koniunktury gospodarczej dysponują relatywnie dużą siłą nabywczą – mówi Artur Kołecki. - Po drugie, mieliśmy świadomość, że ścisła specjalizacja w tej branży może być niebezpieczna dla biorcy. Dlatego oprócz fotoepilacji i fotoodmładzania powiększyliśmy naszą ofertę o całą gamę innych, pokrewnych usług, nie ograniczając w tym zakresie naszych partnerów.

 

Yasumi ma w swoim portfolio trzy sieciowe marki – fotoepilacyjny Yasumi epil, gabinety wyszczuplania i modelowania sylwetki Yasumi Slim, oraz najstarszy z nich, projekt partnerski pod logo Instytut Zdrowia i Urody.

(gum)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €