Terytorium dla Teletorium
Wyspa w centrum handlowym to najlepsza lokalizacja dla sprzedawców telefonów, którzy działają pod logo Teletorium.
Oferta Teletorium skupiona jest na produktach z branży GSM. Partnerzy zajmują się skupem, sprzedażą i serwisem telefonów oraz akcesoriów. Klienci mogą również kupić na firmowych stoiskach drobny sprzęt elektroniczny oraz doładowania telefonów wszystkich operatorów. Właścicielem marki jest Teletorium Sp. z o.o. należąca do grupy kapitałowej TelForceOne S.A., która od 2007 roku jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecnie w sieci działają 94 punkty, a dzięki otwarciu w 2012 roku planowanych 10-15 stoisk liczba partnerów przekroczy setkę.
- Punkty sprzedaży otwieramy wyłącznie w centrach handlowych, na stoiskach o powierzchni 6-10 m2. Możliwości pozyskania franczyzobiorców zależą zatem od podaży obiektów handlowych gwarantujących duży przepływ ludzi. Często jako franczyzodawca sami proponujemy konkretne lokalizacje naszym partnerom – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium.
Oczekiwania wobec przyszłych franczyzobiorców to doświadczenie w handlu i znajomość branży GSM. Inwestor powinien dysponować kwotą 35-40 tys. zł, które wystarczą na pierwsze zatowarowanie. Partner może liczyć na dostęp do produktów w atrakcyjnych cenach. Pomoc w prowadzeniu firmy zapewnia opiekun, który krok po kroku wdraża franczyzobiorcę w jego codzienne obowiązki. Właściciel licencji oddaje w dzierżawę meble. Nie ma opłaty wstępnej, a opłaty miesięczne negocjowane są indywidualnie.
- Rynek telefonów komórkowych zmienia się tak szybko jak moda. Kiedyś telefon musiał być jak najmniejszy, teraz panuje moda na duże modele z dotykowymi ekranami. Franczyzobiorca powinien śledzić trendy, żeby mógł spełnić oczekiwania klientów – dodaje Piotr Andrzejewski.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

