Terytorium dla Teletorium

Wyspa w centrum handlowym to najlepsza lokalizacja dla sprzedawców telefonów, którzy działają pod logo Teletorium.
Oferta Teletorium skupiona jest na produktach z branży GSM. Partnerzy zajmują się skupem, sprzedażą i serwisem telefonów oraz akcesoriów. Klienci mogą również kupić na firmowych stoiskach drobny sprzęt elektroniczny oraz doładowania telefonów wszystkich operatorów. Właścicielem marki jest Teletorium Sp. z o.o. należąca do grupy kapitałowej TelForceOne S.A., która od 2007 roku jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecnie w sieci działają 94 punkty, a dzięki otwarciu w 2012 roku planowanych 10-15 stoisk liczba partnerów przekroczy setkę.
- Punkty sprzedaży otwieramy wyłącznie w centrach handlowych, na stoiskach o powierzchni 6-10 m2. Możliwości pozyskania franczyzobiorców zależą zatem od podaży obiektów handlowych gwarantujących duży przepływ ludzi. Często jako franczyzodawca sami proponujemy konkretne lokalizacje naszym partnerom – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium.
Oczekiwania wobec przyszłych franczyzobiorców to doświadczenie w handlu i znajomość branży GSM. Inwestor powinien dysponować kwotą 35-40 tys. zł, które wystarczą na pierwsze zatowarowanie. Partner może liczyć na dostęp do produktów w atrakcyjnych cenach. Pomoc w prowadzeniu firmy zapewnia opiekun, który krok po kroku wdraża franczyzobiorcę w jego codzienne obowiązki. Właściciel licencji oddaje w dzierżawę meble. Nie ma opłaty wstępnej, a opłaty miesięczne negocjowane są indywidualnie.
- Rynek telefonów komórkowych zmienia się tak szybko jak moda. Kiedyś telefon musiał być jak najmniejszy, teraz panuje moda na duże modele z dotykowymi ekranami. Franczyzobiorca powinien śledzić trendy, żeby mógł spełnić oczekiwania klientów – dodaje Piotr Andrzejewski.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej