Biznes od deski do deski

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ubiegłym roku firma Akusta zakończyła tworzenie pakietu franczyzowego. Pod koniec 2011 pojawiły się też pierwsze sklepy z podłogami prowadzone przez franczyzobiorców. Dziś Akusta ma dwa sklepy własne i sześć franczyzowych.

- Trwają prace remontowe w dwóch lokalach, które pierwszych klientów przyjmą w przyszłym miesiącu. Chcemy nawiązać współpracę z firmami z branży zaopatrzenia budowlanego, które w prosty sposób mogą poszerzyć swoją ofertę o drewniane podłogi. Do końca 2012 chcemy otworzyć co najmniej 10 sklepów franczyzowych - mówi Łukasz Pietraszkiewicz odpowiedzialny za rozwój sieci Akusta.

Sklep, w którym będą sprzedawane podłogi firmy Akusta, powinien mieć 50-150 m2. Lokal musi znajdować się na parterze, a w jego pobliżu powinien być parking. Na inwestycję trzeba przeznaczyć ok. 20-30 tys. zł. Akusta nie pobiera od swoich franczyzobiorców opłaty wstępnej, muszą oni jednak co miesiąc wpłacać 1 tys. zł na fundusz marketingowy.

Franczyzobiorcy Akusty otrzymują wyłączność terytorialną. Firma pomaga im również w przygotowaniu sklepu i zapewnia szkolenie pracowników sklepu oraz ekip montażowych.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €