T-Mobile stawia poprzeczkę wysoko

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile, pozyskuje franczyzobiorców w miastach powyżej 45 tys. mieszkańców. Firma nawiązuje współpracę z osobami, które dopiero planują rozpocząć prowadzenie własnej firmy oraz z przedsiębiorcami zainteresowanymi rozszerzeniem działalności. Inwestycja w salon wynosi kilkadziesiąt tysięcy złotych, a ostateczna kwota zależy od wielkości, stanu technicznego lokalu oraz koniecznych zmian, które należy wykonać aby punkt spełniał standardy Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Salon T-Mobile powinien znajdować się w galerii handlowej, na starówce lub przy głównej ulicy miasta. Jeśli docelową lokalizacją jest kamienica, jej elewacja musi być w dobrym stanie. Powierzchnia lokalu to 35-45 m2. Dodatkowym wymogiem jest wejście od ulicy oraz dwie witryny. Zaletą punktu sprzedaży będzie sąsiedztwo parkingu, na którym klienci będą mogli zostawić swoje pojazdy. Franczyzobiorca T-Mobile musi wykazać się dobrą znajomością lokalnego rynku.

Polska Telefonia Cyfrowa przekazuje partnerom wyposażenie sklepu – meble i elementy wizualizacji. Firma pomaga także w rekrutacji personelu, który następnie przechodzi szkolenie. Część działań marketingowych franczyzobiorcy T-Mobile może zostać zrefundowana.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €