Franczyza po trzydziestce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod marką Auto-Spa działają obecnie 22 myjnie własne i 8 franczyzowych. Klienci tej sieci mają do dyspozycji łącznie 130 stanowisk myjących. Najszybciej firma rozwija się na Śląsku, ale jeszcze w tym roku chce być obecna we wszystkich województwach w kraju. Najbliższe otwarcia myjni Auto-Spa planowane są w Łodzi i Warszawie.

- Rok 2012 zapowiada się bardzo pracowicie. W ostatnich tygodniach podpisaliśmy cztery nowe umowy franczyzowe i negocjujemy kolejne. Chcemy, aby w ciągu dwóch najbliższych lat sieć Auto-Spa urosła o kilkadziesiąt nowych obiektów. Planujemy wkrótce pojawić się również na Podlasiu, gdzie chcemy rozwijać naszą franczyzę – mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.

Auto-Spa oferuje swoim partnerom kilka wariantów współpracy. Franczyzobiorca może zakupić licencję na gotową myjnię w wybranej lokalizacji lub zbudować własną. Sieć oferuje swoim partnerom ponad sto atrakcyjnych lokalizacji przy super i hipermarketach Tesco oraz sklepach POLOmarket.

Wrocławska spółka Auto-Spa dąży do zbudowania największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych. Firma jest pierwszym franczyzodawcą w Polsce, który oferuje swoim partnerom kredyt na uruchomienie myjni. W 2011 roku Auto-Spa wdrożyła także własną technologię. Usługa przeznaczona jest dla franczyzobiorców i firm, które planują związać się z rynkiem myjni bezdotykowych.

(kb)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €