Błyskotka na kryzys

Podobno diament to najlepszy przyjaciel kobiety. Może to prawda, ale to sztuczna biżuteria święci triumfy na całym świecie.
Drożejąca ropa, metale i żywność przełożyły się na podwyżkę cen większości produktów konsumenckich. Jednak mimo kryzysu surowcowego, jaki przetoczył się po świecie w ubiegłym roku, sprzedawcy sztucznej biżuterii nie odczuli wyraźnych tąpnięć. W dużym stopniu wpłynął na to rozwój rynku w kierunku ozdób niekruszczowych. Zgodnie z "efektem szminki" – w trudnych czasach z przyjemnością sprawiamy sobie luksusowe, lecz drobne prezenty. Spada sprzedaż domów i samochodów, a konsumenci częściej sięgają po perfumy, biżuterię czy niedrogie urządzenia elektroniczne.
Właśnie dlatego doskonałą alternatywną dla drogich ozdób, które wybierane są sporadycznie i jedynie na specjalne okazje czy uroczystości staje się biżuteria typu fast fashion (błyskawicznie kopiująca trendy ze światowych wybiegów). Szeroka oferta modnych dodatków, atrakcyjna cena i kolekcje pozwalające na indywidualne tworzenie własnych ozdób, to coś co przyciąga klientów w całej branży mody.
Diva, obecna w Polsce od połowy 2010 r. to doskonały przykład połączenia idei szybkiej mody, z oryginalnym designem. Australijska firma posiada przeszło 4 tys. sklepów na całym świecie, dla młodej marki pracują projektanci z Londynu, Mediolanu czy Paryża. W Polsce ma już 23 sklepy, w tym 14 nowych, które pojawiły się na rynku w 2011r.
- Będziemy rozwijać naszą sieć również w modelu franczyzowym. Jest to podyktowane przede wszystkim kosztami uruchomienia wielu sklepów własnych. Poza tym ten model współpracy jest opłacalny dla obu stron. Przedsiębiorca lepiej zna lokalny rynek i jego potrzeby, centrala natomiast śledzi trendy w modzie, dzięki czemu dostarcza atrakcyjne produkty - mówi dyrektor generalny marki Diva Peter Bohn.
(lp)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej