Lody Bonano czekają na wiosnę

Zima jest najlepszym okresem na poszukiwanie lokalu, w którym wiosną ruszy nowa lodziarnia.
Najwięcej lodów sprzedaje się w Polsce w okresie między kwietniem a wrześniem. Aby lodziarnia utrzymała się zimą, oferta powinna być uzupełniona o rurki z kremem i gofry. Łatwiej mają punkty zlokalizowane w galerii – je sezonowość dotyka w mniejszym stopniu. Mimo że zimą nie otwiera się sklepów z lodami, to warto już wtedy rozpocząć poszukiwania dobrej lokalizacji, która ruszy za kilka miesięcy. Tak zrobili franczyzobiorcy Lodów Bonano z Sokółki, Łap, Turka, Bielska Podlaskiego, Hajnówki i Bystrzycy Kłodzkiej. Podpisane umowy franczyzowe zaowocują wkrótce nowymi punktami w wymienionych miejscowościach.
- Sieć urośnie w najbliższym sezonie o kilkanaście punktów na terenie całej Polski. Prowadzimy także rozmowy z franczyzobiorcami z Czech, Niemiec i Anglii. W tym roku planujemy pojawić się na kilku targach branżowych, aby promować nasz koncept – zapowiada Radosław Charubin z firmy Lody Bonano.
Inwestycja w lodowy biznes wynosi ok. 70 tys. zł. Dzięki umożliwieniu przez Lody Bonano wypożyczenia maszyny produkującej lody, inwestycja spada do kilkunastu tysięcy zł. Firma nie pobiera od partnerów opłaty z tytułu przystąpienia do sieci, istnieje natomiast opłata miesięczna, która wynosi 500 zł. Osoby zainteresowane współpracą powinny posiadać na własność lub wynajmować lokal w centrum miasta, przy deptaku lub w galerii handlowej. Lody Bonano można otworzyć również w już istniejącym lokalu gastronomicznym, jednak wówczas niezbędne jest stworzenie okienka, przez które będzie prowadzona sprzedaż lodów.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej